קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות4
ציון בריאות54
מגזין

סלמון מתובל עם צלי שאלוט מטוגנים, אדאמה ופרה Sunchoke

סלמון מתובל עם צלי שאלוט מטוגנים, אדאמה ופרה Sunchoke
תמיד כיף שיש עוד מתכון של מנה עיקרית, אז תנו הזדמנות ל סלמון מתובל עם שאלוט צלי יין, Edamame & Sunchoke פירה. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, במנה זו יש: 664 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 23 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו סלמון, שאלוט, זרעי כוסברה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. יום ולנטין יהיה עוד יותר מיוחד עם המתכון הזה. נסו סלמון מתובל עם צלי שאלוט מטוגנים, אדאמה ופרה Sunchoke, Tamarind-צלעות קצרות מטוגנות עם פירה Sunchoke כמהין, פירה גרגיר הנחלים, פטריות Chanterelle מזוגגות, ו לאכול במשך שמונה דולרים: עוף צלוי פפריקה עם מחית חומוס וצדפות פריכות (מתכונים דומים).

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון עובד ממש טוב עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.