קושימומחה
מוכן ב1 ש, 5 דק.
מנות4
ציון בריאות56
מגזין

סלמון פריך עם רוטב עשבי תיבול ירוק עם פחזניות גבינת אספרגוס

סלמון פריך עם רוטב עשבי תיבול ירוק עם פחזניות גבינת אספרגוס
סלמון פריך עם רוטב עשבי תיבול ירוק עם פחזניות גבינה אספרגוס דורש מסביב 1 שעה ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 1300 קלוריות, 65 גרם חלבון ו 87g של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %55 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך פטרוזיליה שטוחה, צלפים, קאיין, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב המלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,מתכון איבודי תפוח כקינוח. לא הרבה אנשים באמת אהבו את המנה העיקרית. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב pescatarian דיאט. נסו סלמון מבושל עם רוטב עשבי תיבול, סלמון עם אספרגוס קלוי ורוטב צלי לימון, ו שרימפס מטוגן פריך עם רוטב עשבי תיבול ירוק (מתכונים דומים).

הוראות

1
פילה העונה עם מלח ופלפל, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
2
מערבבים קמח אורז עם מים כדי להפוך את הבלילה רופף אור.
מרכיבים שתצטרך
קמח אורזקמח אורז
מיםמים
3
מחממים מחבת גדולה עם כ 1/4 אינץ ' של שמן זית. פילה מעיל עם הבלילה, מקום בצד הבשר למטה, לצרוב עד חום זהוב על 2 עד 3 דקות. הפוך ולצרוב את צד העור במשך 1 עד 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מיד צלחת טפטוף כל פילה עם רוטב הצלייה.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב
5
מגישים עם טריז לימון.
מרכיבים שתצטרך
טריז לימוןטריז לימון
6
מגישים את הסלמון עם פחזניות גבינת אספרגוס.
מרכיבים שתצטרך
אספרגוסאספרגוס
גבינהגבינה
סלמוןסלמון
7
מערבבים את כל החומרים, למעט מיץ לימון, בקערה בינונית ומתבלים עם מלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
מיץ לימוןמיץ לימון
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
להקציף במיץ לימון רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
9
מחממים תנור ל 400 מעלות F. קו 2 גיליונות אפייה עם נייר קלף.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
10
מביאים חלב וחמאה לרתיחה בסיר בינוני על חום גבוה בינוני.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
11
מערבבים מלח, קמח, קארי, וקיין בקערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
אבקת קאריאבקת קארי
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
הסר את החלב מהחום והוסף את תערובת הקמח.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
חלבחלב
13
מערבבים עם כף עץ עד שהתערובת מתעבה ומתרחקת מהצדדים.
ציוד שתשתמש בו
כף עץכף עץ
14
מניחים מחבת בחזרה על החום ומבשלים במשך כ 20 עד 30 שניות עד התערובת הופכת קצת יבש. לגרד את התערובת לתוך קערה גדולה ולתת מגניב מעט.
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
מחבתמחבת
15
הוסף את הביצים, 1 בכל פעם, הוספת עוד רק כאשר הקודם כבר שולב.
מרכיבים שתצטרך
ביצהביצה
16
מוסיפים את האספרגוס ואת שתי הגבינות לבצק ומערבבים עד לשלב. מתבלים במלח ופלפל.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
אספרגוסאספרגוס
בצקבצק
17
כף מעוגלת של התערובת על מחבת הסדין.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
18
אופים באמצע התנור עד חום זהוב, כ -15 עד 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
19
הסירו את הפחזניות מהקלף והגשו מיד.

מרכיבים

227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אספרגוס טרי, גזוז, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ ' ו blanchedאספרגוס טרי, גזוז, לחתוך לחתיכות 1/4 אינץ ' ו blanched596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון1צביטהקמצוץ קאייןקמצוץ קאיין0(יכול להיות או להרחיק)בצל לבן, חתוך לקוביותבצל לבן, חתוך לקוביות3largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה קצוצה דקפטרוזיליה קצוצה דק1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה3(חוֹרֶף)עירית טרייה קצוצהעירית טרייה קצוצה11 קילו קישואים,רוזמרין טרי קצוץרוזמרין טרי קצוץ11 קילו קישואים,טימין טרי קצוץטימין טרי קצוץ2ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק2(חוֹרֶף)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי4פלחי לימון, לקישוטפלחי לימון, לקישוט2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמנצ'גו מגורדת בצפיפותמנצ'גו מגורדת בצפיפות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)4ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לצורבשמן זית, לצורב11 קילו קישואים,אורגנו טרי קצוץאורגנו טרי קצוץ1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפרמזן מגורר דק-רג'יאנופרמזן מגורר דק-רג'יאנו2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח אורזקמח אורז794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סלמון, עור עלפילה סלמון, עור על1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל טחון טרימלח ופלפל טחון טרי5(חוֹרֶף)חמאה לא מלוחה, חתוכה לחתיכות קטנותחמאה לא מלוחה, חתוכה לחתיכות קטנות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן הם בחירה מצוינת לסלמון. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה לונה לאפיס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 13 דולר לבקבוק.
לאפיס לונה שרדונה
לאפיס לונה שרדונה
גרידה כתומה, אננס בשל, טוסט ווניל על האף. גוף מלא, טרי ותוסס, עם אפרסק לבן שופע וטעמי תפוחים בשלים המובילים לגימור מתובל בחמאה.