קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סלמון קלוי עם כרובית חריפה

סלמון קלוי עם כרובית חריפה
סלמון קלוי עם כרובית פיקנטית עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מנה אחת מכילה 857 קלוריות, 79 גרם חלבון ו 45 גרם שומן. איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, מתכון ראשוני מגיש 4 . 57 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. אם יש לך לימון, שיני שום, כרובית, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו סלמון צרוב עם כרובית קלויה, כרובית קלויה כל פיקנטי, ו כרובית קלויה פיקנטית (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים תנור ל 450 מעלות. לאסוף שום, אנשובי (אם משתמשים), פתיתי פלפל אדום לערימה. באמצעות סכין שפים, קוצצים גס; מתבלים בנדיבות עם מלח. באמצעות צד שטוח של להב סכין, תערובת מחית לתוך משחה.
מרכיבים שתצטרך
אנשוביאנשובי
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך2 1/2 כוסות ציר עוף, ועוד כדי לשחרר את הרוטב והסמיך
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן

יין מומלץ: שרדונה, פינו נואר, סוביניון בלאן

סלמון בתפריט? נסה זיווג עם שרדונה, פינו נואר וסוביניון בלאן. כדי להחליט על לבן או אדום, אתה צריך לשקול תיבול ורטבים שלך. שרדונה הוא חבר נהדר של חמאה, מנות שמנת, בעוד סוביניון בלאן יכול להשלים עשב או מנות מרוכז הדרים. בעל גוף בהיר, אדום טאנין נמוך כגון פינו נואר הולך נהדר עם סלמון צלוי או בגריל. אתה יכול לנסות שרדונה נהר רוסי La Crema. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.1 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 28 דולר לבקבוק.
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
שרדונה הנהר הרוסי La Crema
על האף יש גוונים הדר, עם תפוח ירוק, אננס וניחוחות פרחוניים מודגשים על ידי עקבות קרמל ואגוז לוז. הפרי הבהיר והחומציות הפריכה האופיינית לאפלאסיון הנהר הרוסי נראים בפה, עם מרכיבי לימון ליים וערות אגס מרוכזים, מקוזזים על ידי תפוח מתמשך וגימור תבלין.