קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות6
ציון בריאות31
מגזין

סלסה עגבניות מלונית ודובדבן

סלסה עגבניות מלונית ודובדבן
סלסת עגבניות מלונית ודובדבן עשויה להיות רק המתאבן שאתם מחפשים. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה זו מכילה כ 1 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 39 קלוריות. המתכון הזה מכסה %8 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לך לחנות ותביא אורגנו, קליפת תפוז, עגבניות שרי, ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, וכל 30 דיאט. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. מתכונים דומים: סלסה מלון עגבניות, סלסה אבוקדו עגבניות שרי, ו טונה בגריל עם רוטב עגבניות שרי.

הוראות

1
מערבבים את כל החומרים בקערה; לזרוק היטב. מכסים ומקררים 30 דקות.
ציוד שתשתמש בו
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

פינו נואר, ריזלינג ורוזה נוצץ הם בחירה מצוינת למקסיקני. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא WindRacer נהר רוסי פינו נואר. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 60 דולר.
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
WindRacer נהר רוסי פינו נואר
ניחוחות יפים של sassafras, מוקה ווש שחור להפגין את האישיות הייחודית, נועזת של עמק הנהר הרוסי. טעמים ברורים של פירות brambly, אלון מתוק ופלפל לבן להוביל יין רחב ומאוזן עם חומציות מזון ידידותי. הימים החמים, שטופי השמש והלילות הערפיליים הקרים של הנהר הרוסי הם אופטימליים עבור פינו נואר-היינות בעלי מרקם ומשקל רב מבלי להיות מוגזמים או לאבד את חומציותם הטבעית. ניחוחות וטעמים עמוקים, כהים קלאסיים הנהר הרוסי ידוע לזרוח דרך היין הזה.