קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות8
ציון בריאות6
מגזין

סלסה פרסקה

סלסה פרסקה
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני הר ד ' אופר,אז נסו סלסה פרסקן. מתכון זה משמש 8. מנה אחת של צלחת זו מכילה כ 1 גרם חלבון, 7 גרם שומן, ובסך הכל 76 קלוריות. המתכון הזה מכסה %4 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. זה הוא זול מתכון לחובבי אוכל מקסיקני. גשו לסופר וקנו בצל, שיני שום, חלפיניו, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. 421 אדם ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר ללא גלוטן, ללא חלב, פליאוליתית ולקטו אובו צמחוני דיאטה. זה הביא לך על ידי אוכלרשת. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 25 דקות. נסו סלסה פרסקה / סלסה מקסיקנה (פיקו דה גאלו), סלסה פרסקה, ו סלסה פרסקה עבור מתכונים דומים.

הוראות

1
צפו כיצד להכין את המתכון הזה.
2
בקערת ערבוב שלבו את כל החומרים יחד. לזרוק ביסודיות.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
מניחים לעמוד 15 דקות לפני ההגשה.

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוז פאסטל מבעבע הם בחירה מצוינת עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם ידידותיים מאוד לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. מסיה דה לה לוז קאווה ברוט עם דירוג 4.9 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
מאסיה דה לה לוז קאווה ברוט
תוסס ואינטנסיבי, לקאווה הזו יש תווים יפים של תפוח ירוק ודבש כמו גם חומציות מרעננת. מושלם כאפריטיף ועם כל מתכון בהשראת פירות ים.