קושיבינוני
מוכן ב50 דק.
מנות1
ציון בריאות54
מגזין

סלסה קציץ בשר (OAMC)

סלסה קציץ בשר (OAMC)
סלסה (Oamc) הוא קציץ בשר חלב חינם מנה עיקרית. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה 2347 קלוריות, 104 גרם חלבון ו 137 גרם שומן. אם יש לכם סלסה, אבקת צ'ילי, שום, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. נסו סלסה מתוקה Dump עוף-OAMC, קציץ בשר סלסה, ו קציץ בשר סלסה (מתכונים דומים).

יין מומלץ: ורוד נוצץ, יין מבעבע

רוטב טבילה ניתן לזווג עם רוזה מבעבעת ויין מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים למזון ומשלימים מגוון רחב של טעמים. יין אחד אתה יכול לנסות הוא Ruffino Sparkling rosé. יש לו 4.4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 13 דולר.
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino נוצץ עלה
Ruffino רוזה נוצץ הוא טרי וריחני עם הערות של תות ורמזים קלים של עלי כותרת ורדים. על החך יש יין בועות אלגנטיות וחומציות מרעננת, המציע טעמים מפתים של פירות יער אדומים עדינים ופירות לבנים השוהים לאורך הגימור.Ruffino Sparkling Rosé הוא מהנה בפני עצמו כאפריטיף, אבל גם כבן לוויה למזון, זיווג טוב עם מגוון רחב של מנות כולל דגים בגריל, עוף צלוי, וסלטים ירוקים מעורבים.