קושיקל
מוכן ב15 דק.
מנות12
ציון בריאות0
מגזין

סלסה של אבטיח

סלסה של אבטיח
סלסן אבטיח הוא מתכון ללא גלוטן, ללא חלב, צמחוני לקטו אובו וטבעוני עם 12 מנות. תמורת 36 סנט למנה , מתכון זה מכסה 4% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מנה אחת מכילה 154 קלוריות , 2 גרם חלבון ו -6 גרם שומן . אם יש לכם אננס, מיץ תפוזים, רוטב פלפל וחופן מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. אדם אחד התרשם מהמתכון הזה. זה עובד היטב בתור מזנון מקסיקני. ניתן ליהנות ממנו בכל עת, אבל הוא טוב במיוחד לקיץ . מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 15 דקות . הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 23% . הציון הזה לא כל כך אדיר. סלסת אבטיח , סלסת אבטיח וסלסת אבטיח דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
בקערה גדולה מערבבים את ששת המרכיבים הראשונים. מכסים ומכניסים למקרר לשעה לפחות.
ציוד שתשתמש בו
להברשה ולטיגון בשמן עמוקלהברשה ולטיגון בשמן עמוק
2
מגישים עם צ'יפס טורטיה.
מרכיבים שתצטרך
6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)6 כוסות שבבי טורטייה בטעם ליים, שבורים לחתיכות בגודל נגיסה (בערך 6 אונקיות)

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

אנטיפסטי עובד ממש טוב עם יין מבעבע ורוזה מבעבע. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא NV ONEHOPE Brut. יש לו 4.7 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ-20 דולר.
NV ONEHOPE ברוט
NV ONEHOPE ברוט
ONEHOPE קליפורניה ברוט שמפניה מבעבע יין בצבע בהיר ומציג ניחוחות של תפוח ירוק טרי ונקטרינה עם רמז של לחם אפוי טרי. פרי טרי פריך ומסקרן שמזכיר אפרסק עסיסי, פירות יער מתוקים ואגס נשארים על הצלחת, ומסיימים עם בועות שמנת ומרעננות. ניתן לשלב את היין המבעבע ברוט עם מתאבנים, פירות ים, סושי כמו גם מגוון רחב של קינוחים וגבינות.