קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות6
ציון בריאות56
מגזין

סן פרנסיסקו צ'ופינו

סן פרנסיסקו צ'ופינו
סן פרנסיסקו Cioppino עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים. מנה אחת מכילה 349 קלוריות, 47 גר' של חלבון, ו 6 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %40 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. 6 אנשים התרשמו מהמתכון הזה. הכנת המנה לוקחת כ 50 דקות. גשו לסופר וקנו בשר סרטנים, מרק דגים, צדפות בקליפה, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הפלפל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,קינוח מנטה קל כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, מתכונים דומים: San Francisco Cioppino, Cioppino בסגנון סן פרנסיסקו, ו סקיני סן פרנסיסקו CIOPPINO.

הוראות

1
בתנור הולנדי 5 ליטר, שמן חום מעל חום בינוני גבוה. מבשלים בצל, שום ופטרוזיליה בשמן 3 עד 5 דקות, ערבוב מדי פעם, עד בצל הם פריך במכרז.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
1 קילו שוקי עוף1 קילו שוקי עוף
2
מערבבים עגבניות שלמות ומבושלות, רוטב עגבניות, יין, בזיליקום ופלפל, פירוק עגבניות עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
עגבניות מבושלותעגבניות מבושלות
בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)בצל ירוק, קוביות דקות (לשמור לקישוט הסופי)
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
3
חום לרתיחה; להפחית את החום לנמוך. מבשלים חשפו 10 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
4
חזור לרתיחה. מערבבים צדפות הליבוט; לכסות ומבשלים מעל חום בינוני 4 עד 6 דקות או עד צדפה קליפות לפתוח פתיתי דגים בקלות עם מזלג. מערבבים שרימפס; כיסוי ומבשלים עד שרימפס הם ורודים ומוצקים.
מרכיבים שתצטרך
הליבוטהליבוט
1 כף מרסלה יבשה1 כף מרסלה יבשה
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
תפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניותתפוחי אדמה יוקון זהב, שטופים וחתוכים לקוביות בינוניות
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
5
מערבבים בשר סרטנים. מבשלים חשפו כ 5 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
6
מגישים עם לחם לטבול לתוך מרק.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקניםעלי בזיליקום טריים, שטופים ומרוקנים

מרכיבים

411אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עגבניות מבושלות, לא מצורפותעגבניות מבושלות, לא מצורפות794אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)האם עגבניות שלמות, ללא ציורהאם עגבניות שלמות, ללא ציור12smallsצדפות בקונכייה, שטופותצדפות בקונכייה, שטופות170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קצוץ בשר סרטנים מבושל, סחוס הוסרקצוץ בשר סרטנים מבושל, סחוס הוסר2(יכול להיות או להרחיק)עלי בזיליקום יבשיםעלי בזיליקום יבשים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבש או מרק דגיםיין לבן יבש או מרק דגים1פרוסהלחם צרפתי אם תרצה.לחם צרפתי אם תרצה.2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה6ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)הליבוט טרי או בקלה, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץהליבוט טרי או בקלה, לחתוך לחתיכות 1 1/2 אינץ3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל בינוני, קצוץבצל בינוני, קצוץ0(יכול להיות או להרחיק)8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס קלופים לא מבושלים בינוני שרימפס, מופשר אם קפוא זנבות קלופיםשרימפס קלופים לא מבושלים בינוני שרימפס, מופשר אם קפוא זנבות קלופים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לא יכול להוסיף מלח רוטב עגבניותלא יכול להוסיף מלח רוטב עגבניות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות