קושימומחה
מוכן ב51 דק.
מנות40
ציון בריאות9
מגזין

סנאפר אדום כהרף עין

סנאפר אדום כהרף עין
סנאפר אדום כהרף עין נטול גלוטן, ו pescatarian ומספק כ 40 מנות. המתכון הזה מכסה %11 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה זו מכילה סביב 8 גר' של חלבון, 6 גרם של שומן, וסך הכל 93 קלוריות. אם יש לך מלח, פילה סנאפר, פטרוזיליה, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. זמן הכנת המתכון כ 51 דקות. מתכונים דומים: סנאפר אדום, שרימפס, וסביצ'ה אבטיח, בצל אדום כבוש, ו קארי אדום תאילנדי עם ירקות.

הוראות

1
מחממים תנור ל 350 מעלות.ממיסים חמאה בתבנית זכוכית 9x13".
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפיית זכוכיתתבנית אפיית זכוכית
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
2
הוסף בצל פרוס העליון עם סנאפר אדום.
מרכיבים שתצטרך
סנאפר אדוםסנאפר אדום
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
3
מערבבים מיונז, גבינת פרמזן, מיץ לימון, רוטב ווסטרשייר, פפריקה ומלח.
מרכיבים שתצטרך
12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'
רוטב עגבניות Hunt's®רוטב עגבניות Hunt's®
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק1 מלפפון אנגלי, קלוף, זרע ופרוס דק
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
(צינור גדול)(צינור גדול)
4
מורחים על סנאפר ומפזרים לפי הטעם עם אורגנו ופטרוזיליה.הערה: זה גם נהדר עם תערובת של עשבי תיבול טריים: פטרוזיליה, טימין, אורגנו ומרווה או מה המועדפים שלך.
מרכיבים שתצטרך
עשבי תיבול טרייםעשבי תיבול טריים
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
סנאפרסנאפר
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
2 כוסות שיני שום2 כוסות שיני שום
1/2 ענף רוזמרין1/2 ענף רוזמרין
5
אופים במשך 30-35 דקות, בהתאם לתנור שלך.
ציוד שתשתמש בו
חבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקןחבילת תירס קפוא, מופשר, מרוקן
6
מגישים באופן מיידי.

מרכיבים

1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז, הלמניםמיונז, הלמנים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז, הלמניםמיונז, הלמנים1גדולבצל, פרוסבצל, פרוס1גדולבצל, פרוסבצל, פרוס40ריבס, קצוץ טרי או קפואפחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזןגבינת פרמזן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקגבינת פרמזןגבינת פרמזן40ריבס, קצוץ טרי או קפואמרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדוםפילה סנאפר אדום680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)פילה סנאפר אדוםפילה סנאפר אדום1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)11 קילו קישואים,רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר11 קילו קישואים,12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'12 עד 16 לחמניות סנדוויץ'

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

דגים בתפריט? נסה זיווג עם פינו גריג ' יו, Gruener Veltliner, ו פינו נואר. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. יין אחד אתה יכול לנסות הוא פינוט גרי Loveblock. יש לו 4.6 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 24 דולר.
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי
Loveblock פינו גרי הוא זהב חיוור עם רמזים של ירוק. בציר 2013 הוא סגנון יבש עם ניחוחות פרחוניים וקמצוץ אננס בשל. החיך חושף אגס שלוק ותפוז דם, ומסיים בנגיעה של הדרים, מרקם טוב ותחושת פה עשירה.