קושירגיל
מוכן ב28 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סנאפר עם רוטב צ'אנקי רומסקו

סנאפר עם רוטב צ'אנקי רומסקו
סנאפר עם רוטב צ'אנקי רומסקו דורש על 28 דקות מההתחלה ועד הסוף. מתאים ל-4 מנות. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 257 קלוריות, 38 גרם חלבון ו 5g של שומן למנה. מתכון זה אופייני למטבח האירופי. גשו לסופר וקנו שקדים, פלפל, וידליה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. זה עובד היטב כמנה עיקרית די יקרה. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular סופר של 90%. נסו סנאפר אדום אפוי במלח עם רוטב רומסקו , Hake עם "רומסקו "עבה, ו הליבוט עם צ'אנקי רומסקו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מניחים מחבת nonstick גדולה מעל חום בינוני גבוה עד חם. מעיל פלפל, בצל, ושום עם ספריי בישול; להוסיף מחבת. לבשל, ערבוב כל הזמן, 5 דקות או עד ירקות רכים.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפלפלפל
ירקירק
שוםשום
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מוסיפים עגבניות, רוטב עגבניות, 1/4 כפית מלח, ו 1/4 כפית פלפל. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים, מכוסה, 8 דקות. להפריש, ולשמור על חם.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
פלפלפלפל
מלחמלח
3
דג מעיל עם ספריי בישול; מפזרים הנותרים 1/4 כפית מלח ונותר 1/2 כפית פלפל.
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
פלפלפלפל
דגיםדגים
מלחמלח
4
חותכים שלושה חריצים בצד העור של דגים.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
5
מניחים דגים בסל גריל מצופה ספריי בישול. לבשל, מכוסה, מעל גחלים בינוני חם (350 עד 40
מרכיבים שתצטרך
תרסיס בישולתרסיס בישול
דגיםדגים
ציוד שתשתמש בו
גרילגריל
6
4 דקות בכל צד או עד פתיתי דגים בקלות כאשר נבדק עם מזלג.
מרכיבים שתצטרך
דגיםדגים
7
מעבירים דגים למגש. רוטב כפית על דגים; מפזרים שקדים.
מרכיבים שתצטרך
שקדיםשקדים
רוטברוטב
דגיםדגים

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לדגים. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. אתה יכול לנסות זינד-Humbrecht Calcaire פינו גריס. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.7 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.