קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות4
ציון בריאות26
מגזין

ספגטי מנגל

ספגטי מנגל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של אמריקאים, אז תנו הזדמנות ל ספגטי ברביקיו. המתכון הזה מכסה %29 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה עד 44 גרם חלבון 21 גרם של שומן, וסך הכל 981 קלוריות. והוא יספק כ 4 מנות. גשו לסופר וקנו חומץ תפוחים, סוכר, קטשופ ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. כמה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-13 היו אומרים שזה פגע במקום. זה עובד היטב כמנה עיקרית ידידותית לתקציב. מתכונים דומים: Spaghetti Junction: The $4 Spaghetti That Tasts Almost as The $24 Spaghetti From Roy Choi ' S ' L. A. Son, קציץ בשר ברביקיו הטוב ביותר, ו כדורי בשר ברביקיו.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
במחבת גדולה מחממים שמן זית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
3
מטגנים את הפלפל והבצל עד מתרכך, 1 עד 2 דקות. מערבבים במלח שום.
מרכיבים שתצטרך
מלח שוםמלח שום
פלפלפלפל
בצלבצל
4
מוסיפים את רוטב ברביקיו ומביאים לרתיחה. להפחית את החום לרתיחה נמוכה ולהוסיף את הבשר הקצוץ.
מרכיבים שתצטרך
רוטב ברביקיורוטב ברביקיו
בשרבשר
5
בינתיים, למלא סיר גדול עם מים ולהביא לרתיחה. מתבלים בנדיבות במלח ומוסיפים ספגטי. מבשלים עד אל דנטה (המשרד אבל לא קשה), על 7 דקות, ואת ניקוז. זרוק ספגטי ברוטב.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
6
בסיר בינוני, לשלב את כל החומרים. מביאים תערובת לרתיחה, להפחית את החום לרתיחה. מבושל חשוף, ערבוב לעתים קרובות, במשך 1 שעה 15 דקות.
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקנייר שחור טחון טרי, לפי הטעםנייר שחור טחון טרי, לפי הטעם454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר חזיר, בקר או עוף, מבושל וקצוץ לחתיכות בגודל ביסבשר חזיר, בקר או עוף, מבושל וקצוץ לחתיכות בגודל ביס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה5 עד 6 פרוסות גבינת מוצרלה1קטןפלפל ירוק, קצוץפלפל ירוק, קצוץ1(חוֹרֶף)חרדל טחוןחרדל טחון1(חוֹרֶף)פלפל שחור טחון טריפלפל שחור טחון טרי4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקדגני קריפיקס, מרוסקיםדגני קריפיקס, מרוסקים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון5(חוֹרֶף)סוכר חום בהירסוכר חום בהיר1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1(חוֹרֶף)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)בצל לבן קצוץ (מ-1 בצל גדול או 2 קטן)454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטיספגטי5(חוֹרֶף)ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב ווסטרשייררוטב ווסטרשייר1בצל צהוב, קצוץ דקבצל צהוב, קצוץ דק