קושיבינוני
מוכן ב37 דק.
מנות4
ציון בריאות18
מגזין

ספגטי ספרדי עם זיתים

ספגטי ספרדי עם זיתים
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל ספגטי ספרדי עם זיתים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? זה מתכון חלב חינם יש 450 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 10 גרם של שומן למנה. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. זה הוא יקר למדי. מתאים למי שאוהב אוכל בסגנון אירופאי. זמן הכנת המתכון כ 37 דקות. גשו לסופר וקנו פלפל, רוטב מרינרה דל נתרן, מלח סלרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו ספגטי עם זיתים ועגבניות (ספגטי אלה פוטנסקה), חזיר ספרדי עם זיתים ותפוזים, ו זיתים ספרדיים במרינדה (מתכונים דומים).

הוראות

1
לבשל פסטה על פי הוראות החבילה, השמטת מלח ושומן; ניקוז.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה1/2 כוסות אפונת אדמה קלופה
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
2
שמן חום במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
3
מוסיפים בצל למחבת; מטגנים 4 דקות או עד למכרז.
מרכיבים שתצטרך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
להוסיף שום; לטגן 1 דקה. מערבבים אורגנו, מלח סלרי, פלפל אדום, פלפל שחור, זעפרן, אם תרצה. בקר קראמבל למחבת; לבשל 5 דקות או עד בשר הוא השחמה, ערבוב להתפורר. מערבבים ברוטב מרינרה, זיתים, שרי, צלפים, ו 3 כפות פטרוזיליה. מביאים לרתיחה; להפחית את החום, ומבשלים 15 דקות.
מרכיבים שתצטרך
1 לוג (4 אונקיות) גבינת עיזים1 לוג (4 אונקיות) גבינת עיזים
3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות
מלח סלרימלח סלרי
פפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנותפפאיה (הוואי), חתוכה לקוביות קטנות
פחיות) מרק עוף דל נתרןפחיות) מרק עוף דל נתרן
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
זעפרןזעפרן
3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון
1 תפוז, גרידה1 תפוז, גרידה
יכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוקיכול שעועית מחודשת וצ'ילי ירוק
קליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנתקליפת אבטיח כבוש, 1 צנצנת
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
5
מוסיפים ספגטי לתערובת רוטב. מבשלים 2 דקות או עד מחומם היטב.
מרכיבים שתצטרך
ספגטיספגטי
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
6
מפזרים עם הנותרים 1 כף פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון3 כפות חרדל, רצוי דיז'ון1(יכול להיות או להרחיק)מלח סלרימלח סלרי0(יכול להיות או להרחיק)פלפל אדום מרוסקפלפל אדום מרוסק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשרי יבששרי יבש227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר טחון רזה במיוחדבשר טחון רזה במיוחד596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצה, מחולקתפטרוזיליה טרייה קצוצה, מחולקת2(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקרוטב מרינרה נתרן נמוך (כגון איימי)רוטב מרינרה נתרן נמוך (כגון איימי)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות2 פאונד זנים מעורבים של פטריות טריות4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץבצל קצוץ11 קילו קישואים,אורגנו מיובשאורגנו מיובש1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאונקיות פימיאנטו-זיתים ממולאים, פרוסים (אודותאונקיות פימיאנטו-זיתים ממולאים, פרוסים (אודות227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ספגטי דקספגטי דק

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, Albarino, ו Grenache הן אפשרויות נהדרות לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. תווית ויינה הרמיניה ליידי הרמיניה Tempranillo עם 4.6 מתוך דירוג 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 14 דולר לבקבוק.
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
Vina Herminia ליידי תווית Herminia Tempranillo
יין לכבוד אישה, נמרצת, לא קונפורמיסטית ונחושה, הרמיניה. היא עמלה ללא לאות לטובת הקהילה שלה לחקירה ומאתגרת את הנורמות שנקבעו של זמנה. כריזמטי, מחויב, חלוץ. Herminia, האישה כי השראה Bodegas Viña Herminia. צבע דובדבן בהיר ויפה. מאוד טרי ופירותי, עם ניואנסים וניל עדינים. עגול וחלק על החיך, עם טאנין רך ונעים. יין בלתי נשכח שנועד לעורר את הסיפורים המדהימים שלך וליצור רגעים בלתי נשכחים.