קושימומחה
מוכן ב3 שעות, 15 דק.
מנות4
ציון בריאות50
מגזין

סקוואזטו טלה עם פולנטה רכה

סקוואזטו טלה עם פולנטה רכה
כבש כבש עם פולנטן רך נטול גלוטן, וללא חלב מנה עיקרית. מנה אחת של מנה זו מכילה כ 43 גרם חלבון, 56 גרם שומן, ובסך הכל של 945 קלוריות. מתאים ל-4 ומחירו 6 מנות.59 דולר למנה. 1 אדם עשה את המתכון הזה יעשה את זה שוב. אם יש לכם שום, בצל, ציר עוף ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. כדי להשתמש בשמן הזית אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פרפה בננה מוקפצת, גרנולן ויוגורט כמו קינוח. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 3 שעות ו -15 דקות. זה מובא לך על ידי מזוןרשת. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון כף מדהים של 80%. מתכונים דומים: שוקי טלה קלויים על פולנטה רכה עם עלי דפנה, פולנטה רכה, ו רך פרמיגיאנו פולנטה.

הוראות

1
מתבלים חתיכות טלה במלח ופלפל. בתנור הולנדי בעל תחתית כבדה מחממים שמן זית על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
שמן זיתשמן זית
כבשכבש
ציוד שתשתמש בו
תנור הולנדיתנור הולנדי
2
מוסיפים חתיכות טלה 5 עד 6 בכל פעם ומשחימים מכל הצדדים.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
3
הסר וחזור על כל הטלה. כאשר טלה מבושל, מוסיפים בצל ופנצ ' טה מעושנת ומבשלים עד שהבצל מתרכך ומתחיל להשחים, בערך 9 עד 11 דקות.
מרכיבים שתצטרך
פנצ ' טהפנצ ' טה
בצלבצל
כבשכבש
4
מוסיפים רוזמרין, טימין, קימל ושומר ומערבבים לתערובת.
מרכיבים שתצטרך
רוזמריןרוזמרין
זרעי קימלזרעי קימל
שומרשומר
טימיןטימין
5
מוסיפים יין, רסק עגבניות, ציר עוף ורוטב עגבניות ומביאים לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
רסק עגבניותרסק עגבניות
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
ייןיין
6
מוסיפים טלה ומיצים על הצלחת ומחזירים לרתיחה. מנמיכים את האש, מכסים ומבשלים 1 שעה, או עד שהבשר רך.
מרכיבים שתצטרך
כבשכבש
בשרבשר
7
מסירים את הכיסוי, בודקים תיבול ומגישים עם פולנטה רכה.
מרכיבים שתצטרך
תיבולתיבול
פולנטהפולנטה
8
קולים את הבצל והשום בשמן הזית על אש בינונית עד לשקיפות, אך לא שחומים (כ -10 דקות).
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
9
מוסיפים את טימין וגזר ומבשלים 5 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
גזרגזר
טימיןטימין
10
מוסיפים את העגבניות. מביאים לרתיחה, מנמיכים את האש לבעבע בלבד, מערבבים מדי פעם למשך 30 דקות. מתבלים במלח לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
עגבנייהעגבנייה
מלחמלח
11
מגישים מיד, או להפריש לשימוש נוסף. הרוטב עשוי להיות בקירור עד שבוע או להקפיא עד 6 חודשים.
מרכיבים שתצטרך
רוטברוטב

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)זרעי קימלזרעי קימל11 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרגזר, קרוע דקגזר, קרוע דק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 ט אבקת פלפל לבן1 ט אבקת פלפל לבן1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש1(יכול להיות או להרחיק)פירורי לחם, כמה חופניםפירורי לחם, כמה חופנים1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי רוזמרין טריים קצוציםעלי רוזמרין טריים קצוצים4(חוֹרֶף)טימין טרי (או 2 כפות מיובשים)טימין טרי (או 2 כפות מיובשים)4ציפורןשום, פרוס דקשום, פרוס דק907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בשר כבש כתף, לחתוך 2 אינץ 'על ידי 1 אינץ' קוביותבשר כבש כתף, לחתוך 2 אינץ 'על ידי 1 אינץ' קוביות4(חוֹרֶף)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1( חצילים)בצל, פרוס 1/4 אינץ ' עבהבצל, פרוס 1/4 אינץ ' עבה1בצל ספרדי, לחתוך לקוביות 1/4 אינץבצל ספרדי, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)pancetta מעושן, לחתוך לקוביות 1/4 אינץpancetta מעושן, לחתוך לקוביות 1/4 אינץ2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפולנטהפולנטה4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח, לפי הטעםמלח, לפי הטעם1קורנית sprigקורנית sprig3(חוֹרֶף)פיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשהפיתות, מחוממות לפי הוראות האריזה, להגשה2kgsעגבניות, כתוש מעורבב היטב עם המיצים שלהםעגבניות, כתוש מעורבב היטב עם המיצים שלהם85אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שמן זית כתיתשמן זית כתית9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב