קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 10 דק.
מנות4
ציון בריאות100
מגזין

סרטן Cioppino

סרטן Cioppino
סרטן Cioppino עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? איש המערות הזה, ללא גלוטן, חלב חינם, ויש בו בסה"כ : 1638 קלוריות, 245 גרם חלבון ו 49 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %77 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. הכנת המנה לוקחת כ 2 שעות ו 10 דקות. גשו לסופר וקנו עגבניות מחית, עגבניות, צדפות מנילה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. עם כפית ציון של 90% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו סרטן מהיר Cioppino, סרטן קלוי בסגנון Cioppino, ו Cioppino (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקומקום 8 ליטר או סיר, לחמם את שמן הזית ולטגן את הבצל עד שקוף.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
בצלבצל
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
2
מוסיפים את השום והטחון עד שהוא מתחיל להשחים. מערבבים בחמאת סרטן ולתת לבשל לאט במשך 2 דקות (חמאת סרטן היא זעפרן צהוב בצבע ומוסיף טעם עשיר ייחודי). לאחר מכן, להוסיף את היין, ולהפחית.
מרכיבים שתצטרך
זעפרןזעפרן
חמאהחמאה
שוםשום
סרטןסרטן
ייןיין
3
מוסיפים עגבניות ורוטב עגבניות, מרק וסרטנים חיים.
מרכיבים שתצטרך
רוטב עגבניותרוטב עגבניות
עגבנייהעגבנייה
מרקמרק
4
כדי להתבשל בחום נמוך במשך כ 5 דקות.
5
מוסיפים שרימפס, צדפות, מולים ומבשלים 2 דקות נוספות.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
צדפותצדפות
6
מגישים בקערות ומפזרים פטרוזיליה טרייה.
מרכיבים שתצטרך
פטרוזיליה טרייהפטרוזיליה טרייה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
7
מוסיפים מלח, פלפל, פתיתי פלפל אדום, לפי הטעם.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
פלפלפלפל
מלחמלח
8
אם הסרטן שלך מבושל מראש, להוסיף אותו למתכון בעת ובעונה אחת אתה מוסיף את הצדפות, שרימפס, מולים.
מרכיבים שתצטרך
מוליםמולים
שרימפסשרימפס
צדפותצדפות
סרטןסרטן
9
* סרטן טרי בדרך כלל יש חומר צהבהב מתחת לקליפה במרכז הגוף, שנקרא חמאת סרטן, או שומן, או חרדל. זה אכיל ונחשב טעים למדי.
מרכיבים שתצטרך
חרדלחרדל
חמאהחמאה
סרטןסרטן
10
מחבת כבדה חמה על חום בינוני.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
11
מוסיפים שמן זית ובצל קצוץ. כאשר בצל הופך שקוף, מוסיפים את השום ומבשלים עד חום קל.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שוםשום
בצלבצל
12
מוסיפים עגבניות, עלי בזיליקום, מלח ופלפל ומבשלים במשך 45 דקות.;
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
בזיליקום טריבזיליקום טרי
עגבנייהעגבנייה

מרכיבים

18עלי בזיליקום, ג'וליאןעלי בזיליקום, ג'וליאן4ריבס, קצוץ טרי או קפואחמאת סרטניםחמאת סרטנים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיין לבן יבשיין לבן יבש5קילוגרםסרטני Dungeness חיים טריים כל אחד) או 4 ק סרטני Dungeness חיים טריים כל אחד) או 4 ק " ג של סרטנים כחולים חיים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיץ צדפות או מרק דגיםמיץ צדפות או מרק דגים2ציפורןשום, קצוץשום, קצוץ6ציפורןשום, קצוץ דקשום, קצוץ דק16צדפות מנילה, היטב שפשףצדפות מנילה, היטב שפשף16מולים שחורים או ירוקים, היטב שפשףמולים שחורים או ירוקים, היטב שפשף306 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1 צרור תרד טרי (בערך 3 כוסות)1בצל, קצוץבצל, קצוץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל, קצוץ דקבצל, קצוץ דק4ריבס, קצוץ טרי או קפואפטרוזיליה קצוצה, לפי הצורךפטרוזיליה קצוצה, לפי הצורך4ריבס, קצוץ טרי או קפואפתיתי פלפל אדום, לפי הטעםפתיתי פלפל אדום, לפי הטעם4ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ופלפל, לפי הטעםמלח ופלפל, לפי הטעם8largesשרימפס, פגז ו deveinedשרימפס, פגז ו deveined4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקלופים, זרעי עגבניות טריות קצוצותקלופים, זרעי עגבניות טריות קצוצות1קילוגרםעגבניות מחית שימוריםעגבניות מחית שימורים

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. שרדונה Antica (Mountain Select) עם דירוג 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 29 דולר לבקבוק.
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה Antica (Mountain Select)
שרדונה 2017 תוססת ועשירה בניחוחות מפתים שמובילים לליבה מוצקה של טעמי אגס, תפוח ומשמש המוצלים על ידי אלון מתובל קלות. על החיך, היין מציע שכבה על גבי שכבה של טעמים מתמשכים. היין מדגיש טוהר זני עם אלגנטיות ורעננות על החיך.השרדונה נבחר ממנות בנות 4 עד 31 ממנות נבחרות של תשעה בלוקים של כרם, אשר מוצמדים בגובה של 1,413-1,494 רגל. מבחר השנה מורכב מ-10 שיבוטים של שרדונה - תשעה שיבוטים בורגונדיים ובחירת ויימר המורשת המהוללת—שיחד יוצרים את המורכבות בארומטיקה ופלבורים שאנו מחפשים לשרדונה המובחר בהרים שלנו.