קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

עוגות סרטנים לואיזיאנה עם רוטב טרטר קריאולי

עוגות סרטנים לואיזיאנה עם רוטב טרטר קריאולי
עוגות סרטנים לואיזיאנה עם רוטב טרטר קריאולי הוא חלב חינם ו pescatarian מתאבנים. מנה אחת מכילה 317 קלוריות, 26 גרם חלבון ו 13 גרם שומן. המתכון הזה מכסה %25 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 4 מנות. 1 אדם ניסה ואהב את המתכון הזה. אם יש לכם ביצה לבן, פטרוזיליה, מיץ לימוןוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הביצה אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת עגבניות השוקולד של רוז לוי ברנבאום עם גנאש המסתורי כקינוח. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו עוגות סרטנים ברוטב טרטר חריף, עוגות סרטנים פריכות ברוטב טרטר, ו עוגות סרטנים מטוגנות עם רוטב טרטר תוצרת בית (מתכונים דומים).

הוראות

1
כדי להכין רוטב טרטר, לשלב הראשון 6 מרכיבים, ערבוב עם מקצף.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
ציוד שתשתמש בו
לימון סחוט טרי, או לפי הטעםלימון סחוט טרי, או לפי הטעם
2
בואו לעמוד 10 דקות.
3
כדי להכין עוגות סרטנים, מניחים לחם במעבד מזון; דופק 10 פעמים או עד פירורים גסים למדוד 2 כוסות.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה מופשר, מחולקרכז לימונדה מופשר, מחולק
סרטןסרטן
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
4
שלב 1 פירורי לחם כוס, בצל, הבא 8 מרכיבים (דרך ביצה לבן); לערבב היטב. מחלקים תערובת סרטן ל 8 מנות שוות. טופס כל חלק לתוך פטי 1/2 אינץ ' עבה.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
סרטןסרטן
5
מניחים 1 כוס פירורי לחם בצלחת רדודה. קציצות חפירה, אחד בכל פעם, בפירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
חבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצהחבילה אחת (12 אונקיות) שעועית ירוקה טרייה, קצוצה
6
מחממים 2 כפיות שמן במחבת nonstick גדולה על חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
7
להוסיף 4 קציצות; לבשל 3 דקות בכל צד או עד חום זהוב. חזור על הנוהל עם שאריות שמן וקציצות.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
8
מגישים עם רוטב טרטר.
מרכיבים שתצטרך
רוטב טרטררוטב טרטר
9
מקשטים עם גבעולי פטרוזיליה ופלחי לימון, אם תרצה בכך.טיפ: רוטב הטרטר עומד במשך 10 דקות כדי לתת לטעמים להתמזג, אבל אתה יכול לעשות את זה עד יום קדימה ולאחסן אותו, מכוסה, במקרר. בשר סרטנים עושה עוגות סרטנים גדולות, אבל הם נוטים להתפרק. טפל בהם בסבלנות ובעדינות לקבלת התוצאות הטובות ביותר.
מרכיבים שתצטרך
בשר סרטניםבשר סרטנים
טריז לימוןטריז לימון
רוטב טרטררוטב טרטר
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
סרטןסרטן

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה0(יכול להיות או להרחיק)תיבול ללא מלח Cajun-Creole (כגון צייד התבלינים)תיבול ללא מלח Cajun-Creole (כגון צייד התבלינים)2(חוֹרֶף)צלפים, מנוקז ושטוףצלפים, מנוקז ושטוף11 קילו קישואים,חרדל קריאוליחרדל קריאולי1גדולביצה, מוכה קלותביצה, מוכה קלות1גדולביצה לבנה, מוכה קלותביצה לבנה, מוכה קלות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ לימון טרימיץ לימון טרי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמיונז דל שומןמיונז דל שומן454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרוגוש crabmeat, חתיכות פגז הוסרו596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל קצוץ דקבצל קצוץ דק0(יכול להיות או להרחיק)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)רוטב פלפל חריף (כגון טבסקו)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפלפל אדום קצוץ דקפלפל אדום קצוץ דק3(חוֹרֶף)חמוץ מתוק להתענגחמוץ מתוק להתענג4(יכול להיות או להרחיק)שמן צמחי, מחולקשמן צמחי, מחולק113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)לחם לבןלחם לבן

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג הם הבחירה העליונה שלי לרכיכות. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. את יכולה לנסות שרדונה של אובר לורן ויניארד. מבקרים די אוהבים את זה עם 4.4 מתוך דירוג 5 כוכבים ומחיר של כ 139 דולר לבקבוק.
יין אובר לורן שרדונה
יין אובר לורן שרדונה
שרדונה אחוזת לורן 2011 תמיד מזכיר אחד של תערובת וינטג היפותטית של חוף סונומה פוגש בורגונדי לבן. זה 2011 לורן ברור באופן טבעי עם ירוק כלורופיל על קצה. ארומטיקה הן לורן קלאסי עם ניואנסים של לימון-מינרלים, אגס מיובש ואפילו כמה גוונים דמויי תה ירוק. ארומטיקה בולטת של פירות ומינרלים לתת תחושה אורגנית של מקום. זר הוא רב פנים עם רמזים של מאפים תפוחים ואבנים רטובות. הפה מרגיש מציג תו עליון גליצרין, ואחריו מבנה חומצה נמצא רק בלורן.ליין בהירות מעורפלת המעידה על מחויבותו של אוברט לעשיית יין במינימום התערבות.