קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 11 דק.
מנות4
ציון בריאות20
מגזין

עוגות סרטנים עם Rémoulade קל

עוגות סרטנים עם Rémoulade קל
עוגות סרטנים עם Rémoulade קל הוא חלב חינם ו pescatarian מתאבנים. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה אחת מכילה עד 24 גרם חלבון 8 גרם של שומן, וסך הכל 205 קלוריות. לכו לחנות ותביאו מיונז, תבלין מפרץ ישן, כמה מקפים של רוטב חריף, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. כדי להשתמש ב הלימון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגיות לימון עם ציפוי לימון {מחווה לרוקסן} כקינוח. מתכונים דומים: עוגות סרטנים עם Rémoulade, עוגות סרטנים עם Remoulade, ו עוגות סרטנים עם Rémoulade פיקנטי.

יין מומלץ: שרדונה, Muscadet, ריזלינג

רכיכות עובדות ממש טוב עם שרדונה, Muscadet, ו ריזלינג. שרדונה חמאה הוא נהדר עבור צדפות, שרימפס, סרטן, לובסטר, בעוד muscadet הוא בחירה קלאסית עבור מולים, צדפות, וצדפות. אם יש לך קצת תבלין בצדפות שלך, ריזלינג יבש למחצה יכול לאזן את החום. היינות בדיעבד שרדונה עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
יינות בדיעבד שרדונה
יינות בדיעבד שרדונה
השרדונה שלנו מ-2018 מקורו בכרמים בקרנרוס ובאוק נול. מותסס נירוסטה, ולאחר מכן בגיל שלושה חודשים על lees אלון צרפתי ניטראלי, היין מראה חומציות רבה, משקל ותחושה הפה. זה 100% שרדונה מראה חומציות שמורות בדרך כלל עבור יינות אל חלד בלבד. זה שרדונה מאוזן להפליא.