קושירגיל
מוכן ב16 דק.
מנות11
ציון בריאות2
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגיות וקאפקייקס שמנת

עוגיות וקאפקייקס שמנת
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגיות וקאפקייקס שמנת. והוא מספק כ 11 מנות . מנה אחת מכילה 719 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 36 גרם שומן. אם יש לך קקאו טבעי, חלב, מים, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. מתכון זה אופייני למטבח האמריקאי. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 16 דקות. נסו עוגיות שוקולד וקאפקייקס עם ציפוי גבינת שמנת, עוגיות וקאפקייקס גלידת שמנת {ומסגיר}, ו עוגיות' N ' קרם Cupcakes (מתכונים דומים).

מרכיבים

3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקלוראן מטבח מקצועי®לוראן מטבח מקצועי®1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקקאו טבעי לא ממותקקקאו טבעי לא ממותק2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2 כוסות גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו2(יכול להיות או להרחיק)או יותר כפית פירורי עוגיות אוריאואו יותר כפית פירורי עוגיות אוריאו24אוריאו, בתוספת יותר לפירוריםאוריאו, בתוספת יותר לפירורים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)ל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקתפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)תפוחי עץ קלופים קצוצים (בערך 5 בינוניים)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק11 קילו קישואים,ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

קרם שרי, מדיירה ופרוסקו הם הבחירה הכי טובה שלי לעוגיות. מתוק מבעבע פרוסקו לא להציף סוכר פשוט או עוגיות חמאה קצרות, מתוק קרם שרי משלים עוגיות מתובל, ואת הערות nutty של מדיירה להתאים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא שרי קרם ן NV ג ' ונסון. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 19 דולר.
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
NV ג ' ונסון Estate קרם שרי
ארומטי מאוד עם הערות של אגוזי לוז, וניל, ומגע של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ומגע של שמרים. סיום נקי לאורך זמן. טוב עכשיו אבל יגמול אלה מאפשרים לו להזדקן"". משקה טרום-פרינדיאלי מועדף. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כמו אפריטיף, או אחרי ארוחת ערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים מבוססי פירות. גם נפלא בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ""בסגנון איטלקי"". "