קושיקשה
מוכן ב40 דק.
מנות36
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות לימונדה

עוגיות לימונדה
עוגיות לימונדה יכול להיות רק לקטו אובו צמחוני מתכון שחיפשת. מנה אחת מכילה 98 קלוריות, 1 גרם חלבון, ו 5 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 36 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 40 דקות. כמה אנשים באמת אהבו את הקינוח הזה. 83 אנשים הכינו את המתכון הזה ויכינו אותו שוב. אם יש לכם סוכר, חמאה, ביצים וקומץ מרכיבים אחרים הם כל מה שצריך כדי להפוך את המתכון הזה לטעים כל כך. זה מובא לך על ידי כולםמתכונים. בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון ספוני גרוע למדי של 13%. עוגיות לימונדה, עוגיות לימונדה, ו עוגיות לימונדה תות דומים מאוד למתכון הזה.

הוראות

1
מחממים תנור ל 400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). משמנים קלות דף עוגיות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
2
בקערה גדולה, שמנת יחד חמאה 1 כוס סוכר. מערבבים ביצים. בקערה בינונית מנפים יחד קמח וסודה לשתייה; מקציפים בהדרגה לתערובת חמאה, לסירוגין עם 1/2 כוס תרכיז לימונדה. זרוק תערובת על ידי כפיות מעוגלות על דף העוגיות המוכן.
מרכיבים שתצטרך
לימונדה להתרכזלימונדה להתרכז
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
עוגיותעוגיות
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
קערהקערה
3
אופים 8 עד 10 דקות בתנור שחומם מראש, עד להשחמה קלה.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
4
מברישים קלות עם שארית הלימונדה, ומפזרים את יתרת הסוכר.
מרכיבים שתצטרך
לימונדהלימונדה
סוכרסוכר

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

ניתן לשלב עוגיות עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. קרם סולרה שרי עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 17 דולר לבקבוק.
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי
קרם סולרה שרי יש ענבר מבריק וגוון נחושת עמוק. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע, בעל גוף מלא בינוני עם גימור ארוך וטעים.