קושימומחה
מוכן ב1 ש, 45 דק.
מנות24
ציון בריאות0
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגיות סנדוויץ ' פטל

עוגיות סנדוויץ ' פטל
עוגיות סנדוויץ ' פטל הוא לקטו אובו צמחוני קינוח. מתכון זה מכין 24 מנות עם 244 קלוריות, 2 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה 3% של הדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. אם יש לכם ריבת פטל, חמאה, קמח ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותה. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח מסביב 1 שעה ו 45 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 11%. ציון זה הוא רע למדי. מתכונים דומים: עוגיות סנדוויץ ' פטל, עוגיות כריך פטל שוקולד, ו עוגיות סנדוויץ ' שמנת פטל.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, הסוכר והמלח; חותכים בחמאה עד שהתערובת דומה לפירורים גסים. מערבבים מים ותמציות עד שהתערובת יוצרת כדור.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מיםמים
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
על משטח מקומח קלות מרדדים בצק ל -1 / 8 אינץ'. עובי.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
3
חותכים עם מקומח 2-1 / 2 אינץ'. חותכי עוגיות. ממרכז מחצית העוגיות חותכים 1-1 / 2 פנימה. צורה.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
ציוד שתשתמש בו
חותך עוגיותחותך עוגיות
4
מקום 1 ב. בנפרד על ניירות אפייה מרופדים בנייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
5
אופים בחום של 325 ניתנים להזזה למשך 12-15 דקות או עד שהקצוות משחימים קלות. מצננים 2 דקות לפני שמוציאים למתלים לצינון מלא.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
6
מורחים 1/2 כפית ריבה על תחתית העוגיות המוצקות.
מרכיבים שתצטרך
עוגיותעוגיות
מורחיםמורחים
ריבהריבה
7
מפזרים עוגיות מגזרת עם סוכר של קונדיטורים; מניחים מעל עוגיות עם ריבה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת סוכראבקת סוכר
עוגיותעוגיות
ריבהריבה

יין מומלץ: קרם שרי, מדיירה, פרוסקו.

ניתן לשלב עוגיות סנדוויץ ' עם שמנת שרי, מדיירה ופרוסקו. פרוסקו מבעבע מתוק אינו מציף עוגיות סוכר או לחם קצר, שרי שמנת מתוקה משלימה עוגיות מתובלות, והתווים האגוזיים של מדיירה תואמים עוגיות עם אגוזים בצורה מושלמת. יין אחד שאתה יכול לנסות הוא נ. ב. ג ' ונסון ן קרם שרי. יש לו 5 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה כ -19 דולר.
ג ' ונסון ן קרם שרי
ג ' ונסון ן קרם שרי
ארומטי מאוד עם תווים של אגוזי לוז, וניל ונגיעה של אלון ואחריו צימוקים מתוקים ונגיעה של שמרים. נקי שנמשך גימור. טוב עכשיו אבל יתגמל את אלה שיאפשרו לו להזדקן"". משקה מועדף לפני הארוחה. שקול את זה עם אגוזים לפני ארוחת הערב כאפריטיף, או אחרי ארוחת הערב עם קינוח, במיוחד שוקולדים וקינוחים על בסיס פירות. נפלא גם בשעות אחר הצהריים הקרות, מוגש עם ביסקוטי לטבול ב""בסגנון איטלקי"". "