קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות12
ציון בריאות4
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת דלעת עם ציפוי גבינת שמנת קרמל

עוגת דלעת עם ציפוי גבינת שמנת קרמל
עוגת דלעת עם ציפוי גבינת שמנת קרמל היא צמחוני ומספק כ 12 מנות. מנה אחת מכילה 626 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו41 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה של מזון ויין יש 1 אוהדים. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. אם יש לכם גבינת שמנת, שעועית וניל, זנגביל טחון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו עוגת דלעת ספייס שכבת עם ציפוי קרמל וגבינת שמנת, עוגות דלעת קרמל עם קרמל קינמון ציפוי גבינת שמנת, ו עוגות דלעת קרמל עם קרמל קינמון ציפוי גבינת שמנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
בסיר בינוני, לשלב את הסוכר, מים, שעועית וניל וזרעים. מבשלים מעל חום גבוה, ערבוב, עד הסוכר הוא מומס. באמצעות מברשת מאפה רטוב, לשטוף את כל הגבישים מהצד של המחבת. מבשלים מעל חום מתון ללא ערבוב עד כרמל ענבר בינוני כהה צורות, על 9 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2
הסר מהחום ומערבבים מיד את החמאה ואת השמנת הכבדה. (אל תדאג אם החמאה מפרידה.) Discard the vanilla bean.
מרכיבים שתצטרך
3
מעבירים את הקרמל לקערה הגדולה של מיקסר עומד מצויד במקצף ומכה במהירות נמוכה עד הקרמל מתקרר מעט ומגיע יחד, כ 5 דקות. עם המכונה על, להכות את גבינת שמנת, קובייה 1 בכל פעם להכות היטב בין תוספות, עד משיי.
מרכיבים שתצטרך
4
מעבירים את הציפוי לקערה ומקררים עד נוקשה מאוד, לפחות 6 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
מחממים התנור ל 35
6
חמאה וקמח שני 8 אינץ מחבתות עוגה עגולות. בקערה בינונית, לטאטא את הקמח עם אבקת אפייה, מלח, קינמון, זנגביל, סודה לשתיה, אגוז מוסקט וציפורן.
מרכיבים שתצטרך
7
בקערה, באמצעות מיקסר חשמלי, לנצח את הסוכר החום וביצים במהירות בינונית גבוהה עד פלאפי, 3 דקות. היכו בשמן, ואז הכו במחית הדלעת. לסירוגין להוסיף את החומרים יבשים ואת החלב ב 3 קבוצות, להכות היטב בין תוספות.
מרכיבים שתצטרך
8
יוצקים את הבלילה לתוך המחבתות מוכנות להחליק את צמרות.
9
אופים במשך 40 עד 45 דקות, עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז העוגה יוצא נקי.
10
תן לעוגות להתקרר על מדף במשך 20 דקות. הפעל סכין בקצוות כדי לשחרר את העוגות, ולאחר מכן להפוך אותם על מתלה חוט להתקרר לחלוטין.
11
מניחים שכבה אחת על צלחת וממרחים עם 1 כוס של ציפוי גבינת שמנת קרם. למעלה עם השכבה השנייה כפור העליון בצד. מקררים את העוגה במשך 2 שעות לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים425אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מחית דלעתמחית דלעת11 קילו קישואים,יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבינת שמנת, חתוכה לקוביות 2 אינץגבינת שמנת, חתוכה לקוביות 2 אינץ4largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה0(יכול להיות או להרחיק)ציפורן טחוןציפורן טחון11 קילו קישואים,ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע2(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט מגורד טריאגוז מוסקט מגורד טרי11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 מקלות חמאה ללא מלח, מרוכך1/2 מקלות חמאה ללא מלח, מרוכך1שעועית וניל, פיצול וזרעים שרוטיםשעועית וניל, פיצול וזרעים שרוטים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות2 קופסאות 15 אונקיות הומייני, סחוטות ושטיפות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כוס חלב מלא או שמנת1 כוס חלב מלא או שמנת