קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת השוקולד של אמא

עוגת השוקולד של אמא
עוגת השוקולד של אמא יכולה להיות רק הקינוח שאתה מחפש. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 472 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 17 גרם של שומן למנה. מתאים ל-8 מנות. אם יש לכם חמאה, שוקולד, ביצים וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 45 דקות. נסו קציץ הבשר הטוב ביותר של אמא שלי, האורז הספרדי של אמא, ו מאפינס הקישואים הטובים ביותר של אמא (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה וקמח שני 8 על 1 1/2 אינץ מחבתות עוגה עגולות. קו תחתית עם נייר שעווה. בקערה בינונית, לנפות יחד את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה ומלח; להפריש.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
נייר שעווהנייר שעווה
קערהקערה
3
בסיר בינוני, לשלב את הסוכר עם 2 כוסות מים. מביאים לרתיחה על חום גבוה ומערבבים עד הסוכר מתמוסס; ואז לשפוך לתוך קערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
קערהקערה
4
מוסיפים את השוקולד והחמאה ונותנים לשבת, ערבוב מדי פעם, עד מומס מעט מקורר. מערבבים בוניל.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ונילוניל
חמאהחמאה
5
הכה את הביצים לתוך תערובת השוקולד במהירות בינונית עד בשילוב.
מרכיבים שתצטרך
שוקולדשוקולד
ביצהביצה
6
מוסיפים את החומרים היבשים בבת אחת ומכים במהירות בינונית עד חלקה. מחלקים את הבלילה באופן שווה בין המחבתות מוכנות ואופים במשך כ 25 דקות, או עד קפיצים העליונים בחזרה כאשר נלחץ קלות ובוחן עוגה יוצא נקי. לקרר את העוגות במחבתות שלהם במשך כ -25 דקות, ולאחר מכן להפוך על מדף להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
תכין עוגה אחת, בצד ימין למעלה, על מגש הגשה. באמצעות מרית מתכת, מורחים שליש ציפוי השוקולד באופן שווה על העוגה. למעלה עם העוגה השנייה כפור העליון וצדדים עם זיגוג הנותרים.
מרכיבים שתצטרך
ציפוי שוקולדציפוי שוקולד
ציפויציפוי
מורחיםמורחים
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית