קושימומחה
מוכן ב12 שעות, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות13
מגזין

עוגת חג המולד אנגלית

עוגת חג המולד אנגלית
עוגת חג המולד אנגלית היא צמחוני קינוח. מתאים ל-8 ומחירו 2 מנות.52 דולר למנה. מנה אחת מכילה 1280 קלוריות, 18 גרם חלבון, ו 45 גרם שומן. זה הביא לך את כולםמתכונים. גשו לסופר וקנו שקדים, ברנדי, צימוקים, ועוד מספר מצרכים לעשות את זה היום. 17 אנשים הכינו את המתכון הזה ויעשו אותו שוב. מההכנה לצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 12 שעות ו -15 דקות. זה יהיה להיט שלך חג המולד אירוע. החלטנו את המתכון הזה מגיע ציון כפית של 61%. הציון הזה די טוב. מתכונים דומים: עוגת חג המולד אנגלית, עוגת גבינה לחג המולד עם מילוי טופי אנגלי, ו ואיך הרסתי את הפתעת חג המולד שלי.

הוראות

1
משמנים תבנית אפייה מרובעת בגודל 8 אינץ ' ומרפדים אותה בנייר אפייה. הניחו בצד.
ציוד שתשתמש בו
נייר אפייהנייר אפייה
תבנית אפייהתבנית אפייה
2
בקערה גדולה שלבו את הקמח, התבלין המעורב, הקינמון וגרידת הלימון. מערבבים עם מטרפה עד לקבלת תערובת אחידה. בקערה נפרדת שמנת יחד את החמאה והסוכר עד שהם בהירים ותפוחים. מקציפים פנימה את הביצים אחת אחת, מערבבים עד שכל אחת מתמזגת פנימה. מערבבים פנימה את החומרים היבשים רק עד שהם לחים, ואז מקפלים פנימה את הצימוקים, הצימוקים המוזהבים, הדומדמניות, הדובדבנים והשקדים.
מרכיבים שתצטרך
צימוקים זהוביםצימוקים זהובים
תבלינים מעורביםתבלינים מעורבים
גרידת לימוןגרידת לימון
דובדבניםדובדבנים
קינמוןקינמון
דומדמניותדומדמניות
שקדיםשקדים
צימוקיםצימוקים
חמאהחמאה
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
כפית לתוך המחבת מוכן להחליק את הדף. לעשות רושם קל במרכז עם החלק האחורי של כף כך העוגה יסתדר ברמה. מכסים ומשאירים במקום קריר למשך הלילה.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מחממים את התנור ל 300 מעלות צלזיוס (150 מעלות צלזיוס).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
5
מניחים את תבנית העוגה על תבנית עם נייר אפייה.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
טופס עוגהטופס עוגה
6
אופים במשך 4 שעות בתנור שחומם מראש. בסיום העוגה, שיפוד המוחדר למרכז אמור לצאת נקי. מגניב במחבת במשך שעה 1, ואז להתברר על מתלה חוט ולהסיר את הנייר. כשהוא קריר לחלוטין, תקע עם שיפוד כל סנטימטר בערך, וכף ברנדי לתוך החורים. עוטפים בנייר שעווה ומאחסנים במקום קריר עד להגשה.
מרכיבים שתצטרך
ברנדיברנדי
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור
שיפודיםשיפודים
מחבתמחבת