קושימומחה
מוכן ב1 ש, 10 דק.
מנות6
ציון בריאות2
דיאטותללא לקטוז
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת חמאה תפוחים

עוגת חמאה תפוחים
אם יש לך בסביבה 1 שעה ו 10 דקות לבלות במטבח, עוגת חמאה תפוחים עשויה להיות מרהיבה חלב חינם מתכון לנסות. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לקינוח הזה יש 417 קלוריות, 5 גרם חלבון, ו 12 גרם שומן למנה. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, ו-1 היה אומר שהוא הגיע למקום. זה הביא לך על ידי טעם של הבית. גשו לסופר וקנו שמן צמחי, תפוחים טארט, שבבי חמאה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. עם כפית ציון 19%, המנה הזו די גרועה. אם אהבתם את המתכון הזה, אולי תרצה גם מתכונים כגון עוגת חמאה תפוחים, עוגת תפוחים עם רוטב חמאה, ו עוגת טבעת תפוח-חמאה.

הוראות

1
בקערה גדולה שלבו את הקמח, אבקת האפייה, הסודה לשתייה, המלח והקינמון.
מרכיבים שתצטרך
סודה לשתייהסודה לשתייה
קינמוןקינמון
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
שלב את הסוכר,השמן והביצים; מערבבים לחומרים יבשים רק עד לאיחוד. מערבבים פנימה את התפוחים, הפקאנים ו -1 / 4 כוס שבבי חמאה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
תפוחתפוח
פקאניםפקאנים
סוכרסוכר
ביצהביצה
שמן בישולשמן בישול
3
יוצקים לתוך 8-ב משומן. תבנית אפייה מרובעת.
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
4
מפזרים את יתרת שבבי החמאה.
מרכיבים שתצטרך
שבבי ריבת חלבשבבי ריבת חלב
5
אופים בחום של 350 מעלות למשך 40-45 דקות או עד שקיסם המוחדר ליד המרכז יוצא נקי. מצננים על רשת.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
מתלה תילמתלה תיל
תנורתנור

יין מומלץ: קרם שרי, יציאה, Moscato Dasti

קרם שרי, פורט ומוסקטו ד ' אסטי הם הבחירות המובילות שלי לעוגה. כלל זיווג יין נפוץ הוא לוודא שהיין שלך מתוק יותר מהאוכל שלך. קינוחים עדינים משתלבים היטב עם מוסקטו ד ' אסטי, קינוחים אגוזים עם שרי שמנת וקינוחי קרמל או שוקולד משתלבים היטב עם פורט. אתה יכול לנסות את נ. ב. סולרה קרם שרי. הסוקרים די אוהבים את זה עם דירוג של 4.5 מתוך 5 כוכבים ומחיר של כ-17 דולר לבקבוק.
נ. ב. סולרה קרם שרי
נ. ב. סולרה קרם שרי
לשרי קרם סולרה גוון ענבר מבריק ונחושת עמוקה. עם ניחוחות חמאה ופקאן, ניחוחות האגוזים המלוחים המתוקים והתבלינים החומים נושאים מבטא קרמל מורכב. כניסה מתוקה מובילה לחיך מעוגל, שופע ומלא גוף בינוני עם גימור ארוך וטעים.