קושימומחה
מוכן ב1 ש, 12 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת חמוציות וקמח תירס עם רוטב ציפוי קרמל-אגוז

עוגת חמוציות וקמח תירס עם רוטב ציפוי קרמל-אגוז
עוגת חמוציות וקמח תירס עם רוטב ציפוי קרמל-אגוז עשויה להיות בדיוק הקינוח שאתם מחפשים. מנה אחת מכילה 861 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 54 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. זמן הכנת המתכון כ 1 שעה ו 12 דקות. אם יש לך אבקת אפייה, תמצית vanillan, אגוזי מלך, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. המתכון הזה מתאים לצמחוניים. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. מתכונים דומים: עוגת חמוציות וקמח תירס עם רוטב ציפוי קרמל-אגוז, עוגת חמוציות-תפוזים עם ציפוי Streusel קמח תירס, ו עוגת דלעת פאונד עם רוטב אגוז קרמל.

הוראות

1
שים מתלה תנור במרכז התנור. מחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה וקמח מחבת עוגה עגולה 9 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
תנורתנור
2
בקערה בינונית, לטאטא יחד את הקמח, קמח תירס, אבקת אפייה, מלח, גרידת תפוזים. למדוד 3 כפות של תערובת הקמח לתוך קערה קטנה.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
גרידה כתומהגרידה כתומה
קמח תירסקמח תירס
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיפים את החמוציות הקצוצות וזורקים עד מצופה. באמצעות מערבל לעמוד מצויד מצורף משוט, להכות את החמאה והסוכר במהירות בינונית עד אור ורך, על 2 דקות. לנצח בתמצית הוניל.
מרכיבים שתצטרך
תמצית ונילתמצית וניל
חמוציותחמוציות
חמאהחמאה
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבבקינמון טחון, אגוז מוסקט טרי מגורר וציפורן טחון, מעורבב
4
מוסיפים את החלמונים ואת כל הביצים, 1 בכל פעם. בהדרגה להוסיף את תערובת הקמח ומערבבים עד רק incorporated. באמצעות מרית, לקפל בעדינות את חמוציות.
מרכיבים שתצטרך
חמוציותחמוציות
ביצהביצה
חלמון ביצהחלמון ביצה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ציוד שתשתמש בו
מריתמרית
5
יוצקים את הבלילה לתוך מחבת העוגה מוכן להחליק את פני השטח עם מרית.
ציוד שתשתמש בו
טופס עוגהטופס עוגה
מריתמרית
6
אופים עד העוגה הוא חום זהוב, ובוחן עוגה מוכנס לתוך מרכז העוגה יוצא נקי, כ 40 דקות. מגניב במשך 20 דקות.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
הסר את העוגה מהמחבת ולהעביר מתלה חוט להתקרר לחלוטין.
ציוד שתשתמש בו
מתלה תילמתלה תיל
מחבתמחבת
8
חותכים את העוגה לחתיכות, מסדרים על מגש הגשה ומגישים עם רוטב אגוז הקרמל. (העוגה יכולה להתבצע 1 יום קדימה. לאחסן אטום במיכל פלסטיק.)
מרכיבים שתצטרך
קרמלקרמל
אגוזי מלךאגוזי מלך
רוטברוטב
9
בסיר בינוני, מערבבים יחד את השמנת, הסוכר החום והחמאה מעל חום בינוני גבוה. מביאים את התערובת לרתיחה, תוך ערבוב מתמיד. להפחית את החום ומבשלים עד התערובת מתעבה, על 25 עד 30 דקות. מערבבים באגוזים ומלח ים, אם משתמשים. אפשר לתערובת להתקרר לטמפרטורת החדר לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
סוכר חוםסוכר חום
מלח יםמלח ים
אגוזי מלךאגוזי מלך
חמאהחמאה
קרםקרם
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב

מרכיבים

11 קילו קישואים,אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1 קופסה פילסברי עם קרום פאי מגולגל מראש1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחמוציות מיובשות, חתוכות לחתיכות 1/4 אינץחמוציות מיובשות, חתוכות לחתיכות 1/4 אינץ4largesחלמוניםחלמונים2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, בתוספת תוספת לאבק את המחבתקמח לכל מטרה, בתוספת תוספת לאבק את המחבת4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת מתוקהשמנת מתוקה596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכתום גרידה (מ 2 תפוזים גדולים)כתום גרידה (מ 2 תפוזים גדולים)0(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובחמלח ים משובח1(יכול להיות או להרחיק)מלח ים משובח, אופציונלימלח ים משובח, אופציונלי2966 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר(1/2 מקל) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, בתוספת נוספת למחבת(1 1/2 מקלות) חמאה ללא מלח, בטמפרטורת החדר, בתוספת נוספת למחבת1(יכול להיות או להרחיק)תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים, קלוייםאגוזי מלך קצוצים, קלויים1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח תירס משובח צהובקמח תירס משובח צהוב