קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות28
מגזין

עוגת עגבניות ג'ין עם אפרסקים ובזיליקום

עוגת עגבניות ג'ין עם אפרסקים ובזיליקום
מתכון עוגת עגבניות ג'ין עם אפרסקים ובזיליקום מוכן בערך 1 שעה והוא בהחלט גדול ללא גלוטן וטבעוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מנה אחת מכילה 923 קלוריות, 6 גרם של חלבון ו1 גרם של שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. גשו לסופר וקנו אפרסק נוסף, עלי בזיליקום, עגבניית סטייק ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. נסו סנדלר אפרסקים Jiffy – סנדלר אתה יכול לעשות בכל עת, עם אפרסקים טריים או חנות קנה, סנדלר אפרסקים ושמנת, ו אפרסקים עם חזיר ובזיליקום סראנו (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את העגבניות וג ' ין בבלנדר. דופק כמה פעמים על בינוני כדי לשבור את העגבניה ואז להתמזג במשך כ 5 שניות יותר כדי ליצור מחית pulpy. מסננים את מחית דרך מסננת רשת דקה מאוד או אחד עדין פחות מרופד בשכבה כפולה של גזה. מערבבים אותו בעדינות כמה פעמים כפי שהוא זנים, אבל לא ללחוץ. מסננים עד שהוא מפסיק לטפטף בכוחות עצמו, כ -15 דקות. לאחסן במקרר אם לא באמצעות באופן מיידי.
מרכיבים שתצטרך
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
ג ' יןג ' ין
ציוד שתשתמש בו
עם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוףעם עצמות, עור על, ירכיים ורגליים של עוף
2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף2 כפיות מלח כשר מחולק ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
עבור סנדלר עגבניות ג ' ין: לערבב את האפרסקים, עלי בזיליקום, וסוכר בתחתית שייקר קוקטייל עד האפרסקים ליצור מחית עבות. ממלאים את שייקר עם קרח ומוסיפים את ג ' ין עגבניות ומיץ לימון. לנער עד מקורר היטב, כ -15 שניות. מסננים לתוך קרח מלא זכוכית מיושנת ומקשטים עם שפע של בזיליקום נוסף פרוסות אפרסק.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב1 כוס עלי בזיליקום ארוזים היטב
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט3 פרוסות ריבס טרי, ועוד לקישוט
אפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוציםאפרסקים לבנים בשלים, קלופים, מגולענים וקצוצים
בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'בוקאצ'יני מוצרלה טרייה, כל אחת בקוטר 1 אינץ'
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות1 כוס עוף רוטיסרי לקוביות
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ג ' יןג ' ין
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. יין אחד אתה יכול לנסות הוא לזייף מרתפים מסווגים ריזלינג. יש לו 4 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 21 דולר.
Forge Cellars Classque Riesling
Forge Cellars Classque Riesling
# 31 Wine Spectator Top 100 of 2017 forge Cellars' most important wine שואפת לחשוף את הטבע האמיתי של הבציר ולחקור את הטרואר של מזרח SenecaLake. תסיסה מתרחשת עם שמרים ילידים barriques צרפתי ניטראלי (65%) ואת הנותרים נירוסטה. עם רמה זו של בשלות, התסיסה המשיכה עד סוף האביב כדי לסיים יבש העצם.חבושים, לימון, שומר ו slatemingle עם מרציפן ושוקולד לבן, נתמך על ידי חומציות מדויקת.