קושימומחה
מוכן ב2 שעות
מנות1
ציון בריאות12
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת פלפל שחור עם חבוש מבושל

עוגת פלפל שחור עם חבוש מבושל
מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 2 שעות. אם יש לכם חבושים, סוכר, חמאה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. נסו אצבע Lickin ' קינוח חבושים מבושל טוב, עוגת פלפל שחור, ו פלפל שחור עוגה פאונד (מתכונים דומים).

הוראות

1
מחממים התנור ל 35
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
חמאה וקמח עובש kuglehopf; להפריש. בקערת ערבוב, שמנת יחד החמאה והסוכרים. אחד בכל פעם, מוסיפים את הביצים ומערבבים היטב. מקציפים את הוניל. לנפות יחד את החומרים יבשים ותבלינים. לסירוגין להוסיף את החומרים יבשים ואת החמאה לתערובת חמאה וביצה.
מרכיבים שתצטרך
חלב-חמאהחלב-חמאה
ונילוניל
חמאהחמאה
תבליניםתבלינים
קרםקרם
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
ביצהביצה
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
יוצקים את הבלילה לתוך התבנית ואופים במשך 1 שעה או עד העוגה מושכת מן הצדדים של המחבת.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
מחבתמחבת
4
מגניב במחבת במשך 10 דקות. להפוך את העוגה על צלחת הגשה unmold.
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
5
לקבלת חבוש מבושל: לקלף, הליבה, בערך לקצוץ את חבוש.
מרכיבים שתצטרך
חבושיםחבושים
6
מניחים את הפרי בסיר קטן שאינו אלומיניום ולזרוק עם מיץ לימון, סוכר ומים כוס.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לימוןמיץ לימון
פירותפירות
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מוסיפים את הקינמון, מניחים על אש נמוכה ועטיפה. מבשלים, ערבוב מעת לעת, עד הפרי מתחיל לתת את המיץ ולהתרכך.
מרכיבים שתצטרך
קינמוןקינמון
פירותפירות
מיץמיץ
8
מגישים חמים עם העוגה.
9
מאמר var
10
Type_27_data = {};
11
מאמר
12
Type_27_data.init_step_by_step_images = 0;

מרכיבים

1WES E אומנויות השפה האנגליתאפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1WES E אומנויות השפה האנגלית3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות1WES E אומנויות השפה האנגליתחמאהחמאה1WES E אומנויות השפה האנגליתשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1WES E אומנויות השפה האנגליתיכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוף1WES E אומנויות השפה האנגלית(בריטניה משתמשת בדומדמניות)(בריטניה משתמשת בדומדמניות)1WES E אומנויות השפה האנגליתקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1WES E אומנויות השפה האנגליתקמחקמח1WES E אומנויות השפה האנגליתצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך1WES E אומנויות השפה האנגליתג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1WES E אומנויות השפה האנגלית1 1/3 פאונד חבושים - מקולפים, מגורעים, וחתוכים לפרוסות1 1/3 פאונד חבושים - מקולפים, מגורעים, וחתוכים לפרוסות1WES E אומנויות השפה האנגלית(צינור גדול)(צינור גדול)1WES E אומנויות השפה האנגליתליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק1WES E אומנויות השפה האנגליתחמאה ללא מלחחמאה ללא מלח1WES E אומנויות השפה האנגלית6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס