קושימומחה
מוכן ב4 שעות, 30 דק.
מנות6
ציון בריאות8
מגזין

עוגת קוקוס עם פירות טרופיים

עוגת קוקוס עם פירות טרופיים
קוקוס Panna קוטה עם פירות טרופיים דורש על 4 שעות ו -30 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. יש קינוח זה 733 קלוריות, 8 גר' של חלבון, ו 70 גרם של שומן למנה. אם יש לכם חלב קוקוס, קרם קוקוס, שמנת כבדה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כמה אנשים באמת אהבו את המנה הים תיכונית הזאת. זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים לגלוטן, נסו עוגת קוקוס עם פירות טרופיים, חמאה פנה קוטה עם פירות טרופיים, ו פסיפלורה וקוקוס פנה קוטה (מתכונים דומים).

הוראות

1
מפזרים את הג ' לטין באופן שווה על 3 כפות של מים קרים בקערה קטנה. להפריש כדי לרכך.
מרכיבים שתצטרך
2
בסיר בינוני, מחממים את קרם הקוקוס וחלב הקוקוס על חום בינוני עד שהצדדים מתחילים לבעבע. מנמיכים את החום ומקציפים בג ' לטין הרך, תוך ערבוב כדי לוודא שהוא מומס לחלוטין.
מרכיבים שתצטרך
3
ממלאים קערה גדולה במים קרים. מסננים את תערובת הקוקוס לתוך קערה שתתאים בקלות לתוך קערת המים. הגדר לתוך קערת המים כדי להתקרר, ערבוב כל כמה דקות עם מרית גומי עד התערובת מתחילה להתעבות. אם התערובת מתחילה להגדיר, להסיר אותו מיד.
מרכיבים שתצטרך
4
הסר את קערת תערובת הקוקוס מקערת המים. תרוקן את המים ותנגב את הקערה. בקערה היבשה, מערבבים את הסוכר של השמנת והממתקים יחד עד שהסוכר מומס. מערבבים לתוך תערובת הקוקוס. מחלקים את תערובת הקוקוס באופן שווה בין 6 (7 עד 8 אונקיות) כוסות פודינג או ramekins. להירגע עד המשרד, לפחות 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
5
כדי לשרת, להפעיל סכין סביב הקצה הפנימי של התבניות ולהפוך כל קוטה פאנה על צלחת הגשה. כפית כמה פירות חתוכים לקוביות על כל אחד, המאפשר הפרי לשפוך על הצלחת.
מרכיבים שתצטרך