קושירגיל
מוכן ב30 דק.
מנות1
ציון בריאות66
מגזין

עוגת קרם חמאה מוקה

עוגת קרם חמאה מוקה
מתכון מוקה עוגת קרם חמאה יכול לספק הכמיהה הדרומית שלך בערך 30 דקות. מנה אחת מכילה 8852 קלוריות, 81 גר' של חלבון, ו 473 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 1 מנות סועדים.. 2 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. אם יש לכם סוכר, מרגרינה, חצי שוקולד, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתם יכולים להכין את זה. זה עובד טוב כמו קינוח יקר. עם כפית ציון של 83% המנה הזו יוצאת מן הכלל. נסו בננה אגוז עוגה עם קרם חמאה מוקה, עוגת מוקה עם ציפוי אגוזי לוז קרם חמאה, ו עוגה צהובה לחה עם ציפוי מוקה קרם חמאה (מתכונים דומים).

מרכיבים

2(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1/4 פאונד פטריות מורל1/4 פאונד פטריות מורל2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי1 כף צבע מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית מאפיית קטיפה אדומה) או לפי הרצוי6(חוֹרֶף)תוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובהתוספת קצפת ופירורי רקיק שוקולד, לא חובה2קרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמחקמח1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק¼ כוס קמח גדושה¼ כוס קמח גדושה7896 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסיםל-2 קיווי בינוניים, קלופים ופרוסים0(יכול להיות או להרחיק)2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר2/3 כוס (זוג חופנים) פרמג'אנו או רומנו מגורר340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)semisweet שוקולדsemisweet שוקולד3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק2(יכול להיות או להרחיק)בֹּטֶןבֹּטֶן2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמים חמיםמים חמים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאינסטנט פודינג לימוןאינסטנט פודינג לימון

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

הדרום יכול להיות לזווג עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קבינט עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 26 דולר לבקבוק.
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
קארטהאוסרהוף קארטהאוסרהופברג ריזלינג קאבינט
ניחוח משהו שמרים, טרי מאוד עם מבטא מובהק של פירות אדומים, במיוחד פטל. ארון ריקודים קלאסי, קל עם גימור מינרלי בסדר.