קושיקל
מוכן ב10 דק.
מנות8
ציון בריאות1
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

עוגת קרם חמוציות

עוגת קרם חמוציות
לעולם לא תוכלו לקבל יותר מדי מתכוני קינוחים, אז נסו פאי קרם חמוציות. והוא מתאים להגשה ל 8 מנות סועדים.. מנה אחת של מנה זו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 26 גרם שומן, ובסך הכל 411 קלוריות. הוא הביא לך על ידי טעם של הבית. אם יש לכם סוכר, רוטב חמוציות מלא, קצפת כבדה ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, תוכלו להכין אותו. זמן הכנת המתכון כ 10 דקות. החלטנו המתכון הזה מגיע ציון ספוני של 19%. הציון הזה לא כל כך מדהים. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים האלה: עוגת קרם חמוציות השנייה, עוגת קרם חמוציות, ו עוגת קרם חמוציות ללא אפייה.

הוראות

1
בקערה מקציפים גבינת שמנת לתערובת אחידה. בקערה אחרת שלבו שמנת, סוכר ווניל; מקציפים עד שנוצרות פסגות רכות. מקציפים לגבינת השמנת עד לקבלת תערובת אחידה. מקפלים פנימה רוטב חמוציות. כף לקרום.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
גבינת שמנתגבינת שמנת
ונילוניל
קרםקרם
סוכרסוכר
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מכסים ומקפיאים עד 2 חודשים.
3
מוציאים מהמקפיא 15 דקות לפני החיתוך.

ציוד

יין מומלץ: Vin Santo, קציר מאוחר ריזלינג, Lambrusco Dolce

פאי עובד ממש טוב עם וין סנטו, ריזלינג הקציר המאוחר ולמברוסקו דולצ ' ה. יינות אלה הם כל מתוק, וזה חשוב מאז היין צריך בדרך כלל להיות מתוק יותר מאשר האוכל שאתה זיווג עם זה. נהר הנחש המאוחר קציר ריזלינג עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 16 דולר לבקבוק.
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
נהר הנחש קציר מאוחר ריזלינג
עשוי מהענבים שנותרו לתלות על הגפן בכרם עמק ארנה האחוזה שלנו, ריזלינג קציר מאוחר הוא יין הקינוח המקורי שלנו. לשנת 2011 שלנו יש אף סיד עם שמץ של מינרלים וגימור דבש. תיהנו מיין זה עם קינוחים על בסיס פירות או כאפריטיף מרענן.