קושימומחה
מוכן ב2 שעות, 5 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת קרם קוקוס

עוגת קרם קוקוס
עוגת קרם קוקוס דורשת על 2 שעות ו 5 דקות מההתחלה ועד הסוף. והוא מספק כ 8 מנות . מנה זו מכילה כ 13 גרם חלבון 77 גרם של שומן, וסך הכל 1426 קלוריות. אם יש לך קרם של קוקוס, סוכר ממתקים, תמצית vanillan, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. עם כפית ציון של 31% המנה הזאת די גרועה. מתכונים דומים: כבוד: עוגת קוקוס עם קרם קוקוס מילוי וקרם חמאה גבינת שמנת, עוגת קרם קוקוס עם ציפוי קרם קוקוס, ו עוגת קוקוס עם ציפוי גבינת שמנת קוקוס.

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מחממים את התנור ל 350 מעלות F. חמאה וקמח שתי מחבתות עוגה בקוטר 9 אינץ 'עם צדדים גבוהים 2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
3
יוצקים את הקמח, אבקת אפייה, סודה לשתייה 1/2 כפית מלח בקערה בינונית. השתמש מקצף לערבב יחד. זה יהיה להיפטר כל גושים פסאודו לנפות את החומרים. בקערה גדולה נפרדת, להכות את הסוכר, חמאה ושמנת ממותק של קוקוס עד רכות וזה דומה קצפת, על 2 דקות. מקציפים את החלמונים ותמצית וניל. לגרד את הצדדים של הקערה ומערבבים לשלב את כל החומרים. עם המיקסר במהירות נמוכה, לנצח 1/2 את החומרים היבשים, ואחריו את החמאה, ואת שאר החומרים יבשים, מגרד את הצדדים בין כל תוספת, רק עד מעורבב.
מרכיבים שתצטרך
4
באמצעות מקצף נקי ויבש, להכות את החלבונים ביצה עם קמצוץ של מלח בקערה גדולה אחרת נקייה עד החלבון ביצה נוקשה אבל לא יבש. הערה של קוק: אתה רוצה לקבל את הנפח ביותר החלבונים הביצה שלך, לכן זה חיוני כי המקצפים והקערה נקיים. רק כדי להיות בטוח, אני אוהב לנגב את הקערה החוצה עם קורטוב של חומץ, סיידר לבן או תפוח הוא הטוב ביותר. חומץ חותך דרך כל שומן בקערה ומשאיר רק קערה נוצצת מאחור. ואל תדאג, אתה לא תוכל לטעום את החומץ-אני מבטיח!
מרכיבים שתצטרך
5
בקבוצות, לקפל את החלבונים ביצה מוכה לתוך הבלילה, להיזהר לא לרוקן את הלבנים. מחלקים את הבלילה עוגה באופן שווה בין מחבתות עוגה מוכנות.
מרכיבים שתצטרך
6
מורחים את הבלילה עם מרית אופסט לרמה הבלילה במחבת.
מרכיבים שתצטרך
7
אופים את העוגות עד שבוחן מוכנס למרכז יוצא נקי, 40 עד 45 דקות. לקרר את העוגות במחבתות על מתלה חוט, כ -10 דקות. בעדינות להפעיל סכין חדה קטנה סביב הצדדים מחבת כדי לשחרר את העוגות. הערה של קוק: כמו העוגות מגניב הם יתכווצו מעט, מתרחק מן הצדדים של המחבת. על ידי הפעלת הסכין סביב הצדדים של המחבת אתה עוזר בתהליך על ידי לקיחת כל התנגדות. הפעל את העוגות על המדפים להתקרר לחלוטין.
8
עם מברשת מאפה, בעדינות לצחצח כל פירורים מן שכבות העוגה מקורר. אם העוגה אפויה עם כיפה קלה במרכז, אתה יכול לקצץ אותו כדי לאזן את זה או רק לזכור למקם כיפה שכבת העוגה בצד למטה על צלחת העוגה.
9
מניחים שכבת עוגה 1, שטוח בצד למעלה, על צלחת עוגה.
10
מורחים 1 כוס ערמת גבינת שמנת קוקוס ציפוי על שכבת העוגה, משאיר גבול 1/2 אינץ ' של עוגה מסביב לקצה. זה ייתן את המילוי מקום ללכת או להפיץ כאשר שכבת העוגה השנייה ממוקמת על גבי - אתה לא רוצה את זה כדי לבלוט את הצדדים!
מרכיבים שתצטרך
11
מפזרים 1 כוס קוקוס ממותק לערבב מגורר על הזיגוג. למעלה עם שכבת העוגה השנייה, שטוח בצד למעלה.
מרכיבים שתצטרך
12
מורחים את הזיגוג הנותר מעל וצדדים של העוגה. למבט רטרו, אני אוהב swoopy מערבולות. הדרך הטובה ביותר להשיג את זה היא להפיץ את הציפוי באמצעות החלק האחורי של כף. זה כל כך קל!
מרכיבים שתצטרך
13
מפזרים את תערובת הקוקוס הנותרת על העוגה, לחיצה עדינה על הצדדים לדבוק. קוקוס
מרכיבים שתצטרך
14
עוגת שכבות ניתן להכין עד 1 יום קדימה. מקררים לפחות 1 שעה.
15
מקציפים את גבינת שמנת בקערה בינונית עד רכות, על 3 דקות.
מרכיבים שתצטרך
16
מוסיפים את החמאה ומכים עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
17
מוסיפים את הסוכר, קרם ממותק של קוקוס, תמצית וניל וקמצוץ מלח ים ומכים עד מעורבב היטב, מגרד את הצדדים לפי הצורך, במשך כ -3 דקות נוספות. הערה של קוק: עבור טוויסט טרופי, אני מוסיף רק טיפה של מיץ ליים טרי וקורטוב של גרידת ליים דק לתערובת!
מרכיבים שתצטרך

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)שמן צמחי (הכמות תלויה בשיטת הבישול)5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר ממתקיםסוכר ממתקים454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חבילות גבינת שמנת, בטמפרטורת החדרחבילות גבינת שמנת, בטמפרטורת החדר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי קרם ממותק של קוקוס, מעורבב היטב (מומלץ: קוקו לופז)שימורי קרם ממותק של קוקוס, מעורבב היטב (מומלץ: קוקו לופז)383אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קרם ממותק של קוקוס, מעורבב היטב (מומלץ: קוקו לופז)קרם ממותק של קוקוס, מעורבב היטב (מומלץ: קוקו לופז)4largesחלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)חלב מרוכז ממותק (עדיף מותג נשר)7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד למחבתקמח לכל מטרה, ועוד למחבת3946 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך8ריבס, קצוץ טרי או קפואמלח ים משובחמלח ים משובח3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקממותק קוקוס מגורר מעורבב עם 1 1/2 כוסות קלוי ממותק קוקוס מגוררממותק קוקוס מגורר מעורבב עם 1 1/2 כוסות קלוי ממותק קוקוס מגורר1מקלותחמאה ללא מלח, מרוכךחמאה ללא מלח, מרוכך2מקלותחמאה ללא מלח, מרוכך, ועוד למחבתחמאה ללא מלח, מרוכך, ועוד למחבת11 קילו קישואים,תמצית וניל טהורתמצית וניל טהור