קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

עוגת שיבולת שועל עם ציפוי שטרויזל

עוגת שיבולת שועל עם ציפוי שטרויזל
תמיד כיף שיש עוד מתכון של קינוח, אז תנו הזדמנות ל עוגת שיבולת שועל עם ציפוי שטרויזל. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 498 קלוריות, 7 גר' של חלבון, ו 25 גרם של שומן למנה. והוא יספק כ 8 מנות. המתכון הזה מכסה %10 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לך כל מטרה קמח, חמאה, קינמון טחון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. 5 אנשים הכינו את המתכון הזה והיו עושים את זה שוב. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו עוגת קפה שטרויזל תפוח (ציפוי שטרויזל פקאן), אגסים אפויים עם ציפוי שטרויזל שיבולת שועל, ו Cranberry-Apple פריך עם ציפוי שטרויזלשיבולת שועל (מתכונים דומים).

הוראות

1
להביא מים לרתיחה בסיר lidded.
מרכיבים שתצטרך
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
2
הסר מהחום, מערבבים את שיבולת השועל, מכסים ומניחים לשבת במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
כוסות בגודל חטיף אפרסקיםכוסות בגודל חטיף אפרסקים
3
הסר כיסוי ולתת לשבת לעוד 10.בינתיים, מערבבים קמח, סודה לשתיה, קינמון, אגוז מוסקט ומלח יחד בקערה בינונית; סט aside.In קערה גדולה ערבוב ושימוש מיקסר חשמלי, שמנת החמאה ושני הסוכרים במשך כ 2 דקות.
מרכיבים שתצטרך
על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים
תפוח נוסף אופציונליתפוח נוסף אופציונלי
כוסות חמאת בוטנים, קצוצות גסכוסות חמאת בוטנים, קצוצות גס
1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות1 בצל צהוב בינוני, קצוץ גס לחתיכות אחידות
דובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצוייםדובדבני Rainier טריים, מגולענים וחצויים
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
כמו גבינות לטאקוכמו גבינות לטאקו
4
מוסיפים את הביצים אחת בכל פעם, מכים דקה אחרי כל ביצה. מקציפים את הווניל ושיבולת השועל. ביד, מערבבים את תערובת הקמח.
מרכיבים שתצטרך
שיבולת שועלשיבולת שועל
ציפוי סוכריות לבן, אופציונליציפוי סוכריות לבן, אופציונלי
חמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננתחמאה, חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ', צוננת
(קיבלר)(קיבלר)
5
יוצקים תערובת לתוך צלחת עוגת זכוכית משומנת 8 אינץ ואופים על מתלה מרכז ב 350 F במשך כ 40 דקות.בעוד העוגה אופה, מערבבים יחד את כל החומרים לציפוי. כאשר העוגה נעשית, מורחים ציפוי על עוגה. מחממים את המטגן ומטגנים את העוגה עד ציפוי זהוב תוסס-להיזהר לא לשרוף אותו! מגניב במחבת על מתלה לחתוך לריבועים.
מרכיבים שתצטרך
4 פרוסות סלמי דקות4 פרוסות סלמי דקות
ציוד שתשתמש בו
לחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשהלחמניות ארוחת ערב מדגנים מלאים, להגשה
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

מרכיבים

190אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)1/2 כוסות קמח כל המטרה1/2 כוסות קמח כל המטרה11 קילו קישואים,על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום ארוזסוכר חום ארוז113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)מקל חמאה מרוכך (השתמשתי אני לא מאמין שזה לא מקל חמאה)מקל חמאה מרוכך (השתמשתי אני לא מאמין שזה לא מקל חמאה)4(חוֹרֶף)חמאה, נמסהחמאה, נמסה2largesקרום פאי פירורים (קיבלר)קרום פאי פירורים (קיבלר)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך11 קילו קישואים,קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהיר ארוזסוכר חום בהיר ארוז2(חוֹרֶף)שמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוקשמן צמחי, להברשה ולטיגון עמוק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשיבולת שועל לא מבושלת, בישול מהיר (לא מיידי) או מגולגלשיבולת שועל לא מבושלת, בישול מהיר (לא מיידי) או מגולגל0(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקוקוס ממותק מגוררקוקוס ממותק מגורר1(יכול להיות או להרחיק)6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס6 אונקיות שוקולד לא ממותק איכותי, קצוץ גס1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאגוזי מלך קצוצים או אגוזי פקאןאגוזי מלך קצוצים או אגוזי פקאן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב