קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות10
מגזין

עוף בסגנון טנדורי בגריל

עוף בסגנון טנדורי בגריל
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ראשונית? מקלות עוף בסגנון טנדורי צלויים יכולים להיות מתכון מדהים לנסות. המתכון הזה מכסה %16 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 210 קלוריות, 29 גרם חלבון ו 6 גרם של שומן כל אחד. גשו לסופר וקנו פלפל קאיין, ג'ינג'ר, מקלות עוף ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב המלח הכשר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פירורים דלי שומן עוגה (כשר חלבי) כקינוח. זה יהיה להיט בחג היום העצמאות שלך. זמן ההכנה הכולל ייקח כ 50 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 47%. נסו עוף בגריל בסגנון טנדורי, עוף בגריל בסגנון טנדורי ומנגו עם אורז יסמין מנגו, ו עוף בגריל בסגנון טנדורי ומנגו עם אורז יסמין מנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
בקערה גדולה, לטאטא את היוגורט עם זנגביל, שום, מיץ לימון, זרעי חרדל, garam masala, מלח כשר ואבקת צ ' ילה. באמצעות סכין קטנה וחדה, לעשות חתכים 1 אינץ רדודים בעוף.
מרכיבים שתצטרך
2
מוסיפים את העוף למרינדה ופונים למעיל. מכסים ומקררים במשך 4 שעות.
מרכיבים שתצטרך
3
להדליק גריל, לחמם מחבת גריל או לחמם מראש את התנור ל 45
4
הסר את רגלי העוף מן המרינדה, מנגב את כל אבל שכבה דקה. גריל רגלי העוף מעל חום מתון, מפנה מדי פעם עד השחמה מבושל דרך, 30 דקות. לחלופין, לצלות את רגלי העוף על תבנית אפייה משומנת במשך 20 דקות, מפנה פעם באמצע.
מרכיבים שתצטרך
5
מעבירים את רגלי העוף לצלחות, מפזרים את chaat masala ומגישים.
מרכיבים שתצטרך