קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות1
ציון בריאות38
מגזין

עוף בקטיפה או שרימפס

עוף בקטיפה או שרימפס
עוף בקטיפה או שרימפס עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 193 גרם חלבון 24 גרם של שומן, וסך הכל 1136 קלוריות. ואינו מכיל גלוטן, ומוצרי חלב מתכון מגיש 1 . לכי לחנות וקחי חזה עוף, קורנפלור, ביצה לבנה ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש במים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,אבטיח-אפרסק ברדweather Condition כקינוח. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו צ'יפס עוף מוקפץ Velveted, עוף בקטיפה ברוטב מוקפץ, ו Jambalaya עוף ושרימפס (מתכונים דומים).

הוראות

1
במעבד מזון מיני, למזג את ביצה לבן, מלח, יין, קורנפלור עד עבה וחלק, על 2 דקה. או לערבב את החומרים ביד, להחליק גושים עם האצבעות שלך ומכות עם מזלג להתעבות מעט. עם הידיים שלך, לזרוק את העוף או דגים עם המרינדה כדי מעיל שווה להפריד את החתיכות. מכסים בפלסטיק ומקררים למשך 30 דקות או לילה. במחבת ווק או מוקפץ, להביא את המים מהביל, ליד מבשלים, או להביא את השמן לשלב הטיגון האיטי, 135° על מדחום מטגן עמוק. ליד התנור, להגדיר צלחת גדולה מספיק כדי להחזיק את הדגים או עוף בשכבה אחת. יש רחפן רשת סינית גדולה בהישג יד. לזרוק את העוף או דגים פעם נוספת ולהחליק אותו לתוך המים החמים או שמן, משאיר כל מרינדה עודף מאחור. מערבבים בעדינות עם מקלות אכילה כדי להפריד את החתיכות. צפו היטב כדי לראות מתי הצד החיצוני הופך 95% לבן, 5 עד 10 שניות לגזרים או קוביות זעירות, 30 עד 45 שניות לנגיסים גדולים יותר. לגרוף את האוכל מיד עם כפית רשת במהירות להפיץ אותו על הצלחת.
מרכיבים שתצטרך
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
תוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובהתוספת מוקצפת ותותים טריים פרוסים, לא חובה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
נגיסי עוףנגיסי עוף
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן
Cippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דקCippolini, בצל מתוק איטלקי קטן בצורת שטוח, קלוף ופרוס דק
1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים
(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)(ניתן להחליף ציר עוף או ציר ירקות)
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
(כגון ביסקוויטים מארי)(כגון ביסקוויטים מארי)
רוטב חם שמן שומשוםרוטב חם שמן שומשום
מקלות אכילהמקלות אכילה
SkimmerSkimmer
פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)פלפל אדום מתוק (חפשו פלפלי שדה בצורת מלבני בניגוד לפלפלים עגולים קטנים)
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
אריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושלאריזות של 5 עד 8.8 אונקיות אורז חום מלא באורך 90 שניות, מוכן למיקרוגל, או 4 כוסות אורז חום מבושל
2
דרג מתכון זה וצפה בסקירות