קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 15 דק.
מנות10
ציון בריאות16
מגזין

עוף ו Snap אפונה אורז בר סלט

עוף ו Snap אפונה אורז בר סלט
צריך ללא גלוטן ומנה עיקרית ללא חלב? עוף וסלט אורז בר אפונה Snap יכול להיות מתכון סופר לנסות. המתכון הזה מכסה %17 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 10 מנות. מנה אחת מכילה עד 16 גרם חלבון 23 גרם של שומן, וסך הכל 363 קלוריות. מתכון זה של Allrecipes יש 19 אוהדים. אם יש לך פלפל, מלח, חומץ טרגון, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. נסו סוכר Snap Pean ואטריות Soba גזר, אורז בר עם דגים מעושנים ואפונה הצמד, ו סלט עוף אורז בר (מתכונים דומים).

הוראות

1
מביאים את אורז בר ומים לרתיחה בסיר על חום גבוה. להפחית את החום בינוני-נמוך, לכסות, ומבשלים עד שהאורז רך אבל לא רגשני, 20 עד 45 דקות בהתאם למגוון של אורז בר.
מרכיבים שתצטרך
אורז בראורז בר
מיםמים
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
2
מסננים את כל נוזל עודף, fluff האורז עם מזלג, וקוק חשף 5 דקות יותר.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
3
לגרד לתוך קערת ערבוב, ומקרר עד קר.
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
4
לטאטא את החומץ, חרדל, סוכר, מלח, שום, טרגון מיובש, פלפל שחור, פתיתי פלפל אדום בקערת ערבוב קטנה עד חלקה.
מרכיבים שתצטרך
פתיתי פלפל אדוםפתיתי פלפל אדום
טרגון מיובשטרגון מיובש
פלפל שחורפלפל שחור
חרדלחרדל
חומץחומץ
שוםשום
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
מקציףמקציף
5
יוצקים את שמן הזעפרן לתוך הרוטב בזרם דק, יציב תוך לטאטא במרץ עד השמן כבר שולב באופן מלא לתוך ההלבשה; להפריש. מערבבים את העוף, סלרי, פטרוזיליה ובצל ירוק לתוך אורז בר מקורר. מערבבים את הרוטב עד מעורבב באופן שווה. מכסים את תערובת האורז, ומקררים 4 שעות עד לילה.
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
בצל ירוקבצל ירוק
אורז בראורז בר
עוף שלםעוף שלם
פטרוזיליהפטרוזיליה
סלריסלרי
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
6
מביאים סיר קטן של מים מומלחים קלות לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
7
מוסיפים את האפונה הצמד סוכר, ומבשלים חשפו עד רק מכרז, על 30 שניות.
מרכיבים שתצטרך
אפונה הצמד סוכראפונה הצמד סוכר
8
מסננים במסננת, ואז מיד לטבול במי קרח במשך כמה דקות עד קר כדי לעצור את תהליך הבישול. לאחר האפונה הם קרים, לנקז לחתוך לחתיכות אלכסוניות 1 אינץ'. מקררים עד שמוכנים להגיש. מערבבים את האפונה ושקדים קלויים לתוך תערובת האורז רק לפני ההגשה.
מרכיבים שתצטרך
מיםמים
שקדיםשקדים
אפונהאפונה
אורזאורז
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת

מרכיבים

1(יכול להיות או להרחיק)3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות3 כפות חמאה ללא מלח, חתוכה ל-6 חתיכות2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסלרי פרוססלרי פרוס7106 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעוף בקוביות מבושלעוף בקוביות מבושל3(חוֹרֶף)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון11 קילו קישואים,טרגון מיובש, מתפוררטרגון מיובש, מתפורר1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבצל ירוק פרוסבצל ירוק פרוס1(יכול להיות או להרחיק)פתיתי פלפל אדום כתושפתיתי פלפל אדום כתוש1586 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן זעפרןשמן זעפרן11 קילו קישואים,(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשקדים רסיסים קלוייםשקדים רסיסים קלויים227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)אפונה הצמד סוכר, מחרוזות הוסרואפונה הצמד סוכר, מחרוזות הוסרו796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ טרגוןחומץ טרגון1בצל צהוב בינוני, קצוץ1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1 עיגול עוגת קרטון (6 אינץ')1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)סוכר לבןסוכר לבן3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאורז בר לא מבושלאורז בר לא מבושל