קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות2
ציון בריאות13
מגזין

עוף ואורז לימון קל

עוף ואורז לימון קל
קל לימון עוף ואורז היא מנה עיקרית ללא גלוטן. מתאים ל-2 מנות. תמורת $2.26 למנה, מתכון זה מכסה 18% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. חלק אחד מהמנה הזו מכיל כ-23 גרם חלבון, 8 גרם שומן ובסך הכל 420 קלוריות. גשו לסופר וקנו פלפל, קישואים, מיץ לימון ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. הוא מובא אליך על ידי Taste of Home. מההכנה ועד הצלחת, המתכון הזה לוקח בערך 20 דקות. אדם אחד מצא את המתכון הזה טעים ומשביע. בסך הכל, המתכון הזה זוכה לציון די טוב של 54%. מתכונים דומים: עוף ואורז לימון קל אפוי, עוף & אורז לימון מהיר וקל, ואורז לימון קל.

הוראות

1
בקערה מערבבים עמילן תירס, אבקת שום וקליפת לימון. מערבבים פנימה מרק ומיץ לימון עד לקבלת מרקם חלק; לְהַפְרִישׁ. בצלחת של 3 כוסות המתאימה למיקרוגל, מבשלים פלפל וקישואים בחמאה עד שהם רכים. מערבבים פנימה את תערובת המרק והאורז. כיסוי; מכניסים למיקרוגל גבוה למשך 4 דקות. מערבבים פנימה עוף. מכסים ומניחים לעמוד למשך 5 דקות; אורז מוך. מבשלים 30-45 שניות, עד שהם מתחממים.
מרכיבים שתצטרך
גבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסהגבינת עיבוד מופחתת שומן (Velveeta), פרוסה
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית1 פחית (12 אונקיות) סודה דיאטטית
הדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדוםהדבק או צבע מאכל נוזלי-ירוק, צהוב, כחול ואדום
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1-1/2 כוסות עוגיות1-1/2 כוסות עוגיות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטהחבילת אפונת צרור, מופשרת או פחית אחת (15-1/2 אונקיות) אפונה שחורת עיניים, סחוטה
עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)עם רוטב וואסבי וג'ינג'ר (מומלץ: רוטב האנה של Hoboken Eddie's Hukilau)
ציוד שתשתמש בו
ירקות בתערובת קליפורניהירקות בתערובת קליפורניה
לסובב חבלי ליקריץלסובב חבלי ליקריץ