קושימומחה
מוכן ב6 שעות, 15 דק.
מנות6
ציון בריאות58
מגזין

עוף וכופתאות

עוף וכופתאות
תמיד כיף שיש עוד מתכון של עיקריים, אז תנו הזדמנות ל עוף וכופתאות. מנה אחת מכילה 1610 קלוריות, 61 גר' של חלבון, ו 83 גרם שומן. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זמן ההכנה הכולל ייקח כ 6 שעות ו-15 דקות. אם יש לכם שמיר, קמח, עלה דפנה, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב הקמח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת תפוחים עם רוטב קרמל כקינוח. נסו מרק העוף של עינת אדמוני עם גונדי (כופתאות עוף וחומוס איראניות), עוף שואי ג'יאו (כופתאות עוף מבושלות), ו כופתאות עם עוף (מתכונים דומים).

הוראות

1
מערבבים את הקמח, מלח ופלפל. לדלות את העוף בקמח מתובל.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
עוף שלםעוף שלם
פלפלפלפל
מלחמלח
2
בסיר גדול, מחממים קצת שמן זית על אש בינונית וצורבים את העוף בקבוצות כדי למנוע צפיפות במחבת. כאשר כל העוף צרוב להחזיר אותו לסיר.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
סירסיר
3
מחממים מעט שמן זית במחבת מעל חום בינוני-גבוה, ומוסיפים כרישה, שאלוט, גזר וסלרי לפי הצורך.
מרכיבים שתצטרך
שמן זיתשמן זית
שאלותשאלות
גזרגזר
סלריסלרי
כרישהכרישה
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
4
מוסיף את ירקות מוקפצים, עלה דפנה, טימין, סיידר, ציר עוף, ומלח לסיר עם העוף. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, לכסות ומבשלים במשך 10 עד 15 דקות. מסדרים את הכופתאות לתוך 12 מנות על גבי העוף בסיר. מכסים ומבשלים במשך 12 דקות עד הכופתאות שמנמנות ומבושלות במלואן.
מרכיבים שתצטרך
ציר עוףציר עוף
ירקירק
עלי דפנהעלי דפנה
עוף שלםעוף שלם
סיידרסיידר
טימיןטימין
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
5
זרוק את עלה המפרץ.
מרכיבים שתצטרך
עלי דפנהעלי דפנה
6
מגישים את העוף מבושל עם כופתאות ומיצים מהסיר.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
7
מחממים התנור ל 350 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
8
מניחים את עצמות העוף על תבנית אפייה וצולים במשך 40 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עצמות עוףעצמות עוף
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
9
בסיר גדול מניחים את עצמות העוף הקלוי ואת המים. מעל חום גבוה להביא לרתיחה. דלג על השומן והקצף מפני המים.
מרכיבים שתצטרך
עוף צלויעוף צלוי
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
סירסיר
10
מוסיף את הירקות, עשבי תיבול, פלפל, ושום. להפחית את החום בינוני נמוך ומבשלים בעדינות במשך 4 שעות. מסננים את המניה דרך מסננת רשת בסדר. לאחסן במקרר במשך 5 ימים או להקפיא.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
ירקירק
שוםשום
עשבי תיבולעשבי תיבול
מלאימלאי
ציוד שתשתמש בו
מסננתמסננת
11
לנפות יחד את הקמח, קמח תירס, שמיר, אם באמצעות, אבקת אפייה, חרדל, ומלח.
מרכיבים שתצטרך
אבקת אפייהאבקת אפייה
קמח תירסקמח תירס
חרדלחרדל
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
שמירשמיר
מלחמלח
12
מוסיפים את הקרם ומערבבים עד שהבצק פשוט מתחבר.
מרכיבים שתצטרך
קרםקרם
בצקבצק

מרכיבים

1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסיידר תפוחיםסיידר תפוחים2(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים1שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)שקית 16 אונקיות ירקות מעורבים טריים/קפואים (גזר/תירס/שעועית ירוקה/אפונה)23 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת3 כפות בתוספת 1-1/2 כפיות חמאה, מומסת11 קילו קישואים,נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה11 קילו קישואים,פלפל שחור שלםפלפל שחור שלם6גזר, חצוי לאורכו ופרוסגזר, חצוי לאורכו ופרוס227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גזר, קצוץ (אודותגזר, קצוץ (אודות113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)גבעולים סלרי, קצוץ (אודותגבעולים סלרי, קצוץ (אודות2גבעולי סלרי עם עלים, פרוסגבעולי סלרי עם עלים, פרוס2קילוגרםעצמות עוף, שטוף היטבעצמות עוף, שטוף היטב2קילוגרםחלקי עוף (רגליים, ירכיים ושדיים)חלקי עוף (רגליים, ירכיים ושדיים)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקבזיליקום טרי פרוס דק לא חובהבזיליקום טרי פרוס דק לא חובה11 קילו קישואים,חרדל יבשחרדל יבש2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1בצל צהוב בינוני, קצוץקמחקמח2(חוֹרֶף)שמיר טרי קצוץ, אופציונלישמיר טרי קצוץ, אופציונלי1sprigחתוך לקוביות, 1)חתוך לקוביות, 1)3ציפורןשום, מרוסקשום, מרוסק2(חוֹרֶף)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד6(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד113אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)כרישה, פרוס (אודותכרישה, פרוס (אודות6כרישה, חלקים לבנים בלבד, פרוס דקכרישה, חלקים לבנים בלבד, פרוס דק6516 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקרם בהירקרם בהיר6ריבס, קצוץ טרי או קפואשמן זית, לצרוב ולטבולשמן זית, לצרוב ולטבול454אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)בצל, קצוץ (אודותבצל, קצוץ (אודות3sprigsפטרוזיליה איטלקית טרייהפטרוזיליה איטלקית טרייה1(יכול להיות או להרחיק)1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים1 אונקיה נבטי במבוק, חתוכים לרבעים3שאלוט, קצוץ דקשאלוט, קצוץ דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)עלי קורנית, קצוציםעלי קורנית, קצוצים5בצל צהוב בינוני, קצוץמים קריםמים קרים