קושימומחה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות25
מגזין

עוף טיקה מסאלה

עוף טיקה מסאלה
צריך מנה עיקרית ללא גלוטן? עוף טיקה מסאלה יכול להיות מתכון מדהים ששווה לנסות. מתכון זה מספק 4 מנות. עם 697 קלוריות, 43 גרם חלבון ו 35 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %32 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ Epicurious יש 1 אוהדים. אם יש לכם שמנת כבדה, פלפל, חזה עוף, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב החמאה ללא מלח אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג שוקולד חלב שקדים כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. נסו עוף טיקה מסאלה, איך לעשות עוף טיקה מסאלה, paneer tikka masala (sanjeev kapoor) , איך לעשות paneer tikka מסאלה, ו עוף טיקה מסאלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
תשתמש במזלג כדי לדקור את חזה העוף בכל הצדדים. מסדרים את חזה העוף על גיליון גדול של ניילון נצמד, מרווחים אותם זה מזה, ואז מכסים עם גיליון גדול שני של ניילון נצמד. באמצעות הצד החלק של פטיש בשר או מערוך, להכות את העוף עד השדיים הם אפילו 1/2-עד 3/4 אינץ ' עובי.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
בשרבשר
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
מרכך בשרמרכך בשר
מערוךמערוך
2
בקערה קטנה, להקציף יחד את היוגורט, 1 כף שמן בוטנים, מיץ ליים, ושום.
מרכיבים שתצטרך
מיץ לייםמיץ ליים
שמן בוטניםשמן בוטנים
שוםשום
יוגורטיוגורט
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
3
מוסיף את העוף הלם, ולשפשף את המרינדה על הבשר. תניח את העוף בצד בזמן שאתה מכין את הרוטב.
מרכיבים שתצטרך
לשפשף תיבול יבשלשפשף תיבול יבש
בשרבשר
רוטברוטב
1
בקערה קטנה, לטאטא יחד כוסברה, כמון, הל, אגוז מוסקט, פפריקה, קאיין, וג ' ינג ' ר מגורד. בסיר כבד, רחב 4 ליטר או מחבת סאוט מעל חום גבוה בינוני, להמיס את החמאה.
מרכיבים שתצטרך
כוסברה.כוסברה.
הלהל
פלפל קאיין טחוןפלפל קאיין טחון
פפריקהפפריקה
חמאהחמאה
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
כמוןכמון
ציוד שתשתמש בו
מקציףמקציף
קערהקערה
מחבתמחבת
סירסיר
2
מוסיפים את הבצל ואת מטוגנים, ערבוב מדי פעם, עד חום בהיר caramelized, על 5 דקות. (שים לב כי הם מרוסקים כל כך מהר על חום גבוה בינוני, הבצל לא caramelize באופן שווה.) להפחית את החום עד בינוני ואז מערבבים את תערובת התבלינים וג ' ינג ' ר.
מרכיבים שתצטרך
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
בצלבצל
3
מוסיפים את העגבניות הטהורות, מים, שמנת כבדה ומלח, ומביאים את הרוטב לרתיחה. להפחית את החום בעדינות לבשל את הרוטב, חשוף, עד מעובה מעט, על 10 דקות. לעשות קדימה: הרוטב יכול להיות מוכן מראש ומקורר, במיכל אטום, עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
שמנת כבדהשמנת כבדה
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
מיםמים
מלחמלח
1
חום כבד 11-עד 12 אינץ ' מחבת או מחבת על חום גבוה בינוני עד חם מאוד ולהוסיף 1/2 כף שמן בוטנים. עבודה בשתי קבוצות, לבשל את חזה העוף, להפוך אותם כמה פעמים והורדת החום אם העוף chars מהר מדי, עד רק מבושל דרך ושחמה היטב משני הצדדים, 6 עד 8 דקות בסך הכל.
מרכיבים שתצטרך
חזה עוףחזה עוף
שמן בוטניםשמן בוטנים
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
2
מעבירים את העוף כמו מבושל ללוח חיתוך. נגב את המחבת או המחבת לנקות עם מגבת נייר לבשל את העוף שנותר, הוספת 1/2 כף הנותרים שמן בוטנים בין קבוצות.
מרכיבים שתצטרך
שמן בוטניםשמן בוטנים
עוף שלםעוף שלם
ציוד שתשתמש בו
קרש חיתוךקרש חיתוך
מגבות ניירמגבות נייר
מחבתמחבת
3
כאשר כל העוף מבושל, לחתוך אותו לחתיכות 1 1 1/2 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
4
מוסיפים את העוף לרוטב המבשל וממשיכים להרתיח אותו בעדינות, ערבוב מדי פעם, במשך 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב
5
הסר את המחבת מהחום, מערבבים את הפלפל השחור וכוסברה קצוצה, ומתבלים במלח. לעשות קדימה: עוף tikka מסאלה ניתן להכין מראש, מקורר, חשוף, בקירור, מכוסה, עד 3 ימים.
מרכיבים שתצטרך
פלפל שחורפלפל שחור
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מחבתמחבת
1
מעבירים את העוף למנה ומקשטים עם עלי כוסברה נוספים.
מרכיבים שתצטרך
עלי וגבעולי כוסברהעלי וגבעולי כוסברה
עוף שלםעוף שלם
2
מגישים עם נאן, ו/או אם תרצה עם אורז בסמטי .
מרכיבים שתצטרך
אורז בסמטיאורז בסמטי
נאןנאן
3
הערות קוק:אם אתה מעדיף לעשות את הרוטב עם עגבניות טריות, קוצצים 1 פאונד עגבניות טריות וטהורות אותם, כולל עורות וזרעים, בבלנדר עם 1 כף רסק עגבניות 3/4 כפית סוכר. בעת שימוש בעגבניות טריות, להשמיט את 3/4 כוס מים מהמתכון. אם אתה באמת קצר בזמן, תחליף את הבשר מעוף צלייה.
מרכיבים שתצטרך
עוף צלויעוף צלוי
רסק עגבניותרסק עגבניות
עגבנייהעגבנייה
רוטברוטב
זרעיםזרעים
סוכרסוכר
מיםמים
בשרבשר
ציוד שתשתמש בו
בלנדרבלנדר

מרכיבים

4ריבס, קצוץ טרי או קפואנאן (לחם הודי) ו/או אורז בסמטי מבושלנאן (לחם הודי) ו/או אורז בסמטי מבושל1(יכול להיות או להרחיק)נקניקיית חזיר לא מכוסהנקניקיית חזיר לא מכוסה1(יכול להיות או להרחיק)קאייןקאיין1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסברה טרייה קצוצה בתוספת גבעולים נוספים לקישוטכוסברה טרייה קצוצה בתוספת גבעולים נוספים לקישוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מגורד קלוף זנגביל טרי (מ 1 אינץ ' חתיכת)מגורד קלוף זנגביל טרי (מ 1 אינץ ' חתיכת)1ציפורן גדולהשום, טחוןשום, טחון1(יכול להיות או להרחיק)הל קרקעהל קרקע1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כוסברה טחונהnameכוסברה טחונהname2(יכול להיות או להרחיק)כמון טחוןכמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טחוןאגוז מוסקט טחון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמנת כבדה או חצי חצישמנת כבדה או חצי חצי1(יכול להיות או להרחיק)תפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחדתפוחי אדמה רדומים, בערך 6 אונקיות כל אחד2(יכול להיות או להרחיק)לימון טרי או מיץ לימוןלימון טרי או מיץ לימון2(יכול להיות או להרחיק)חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי2(חוֹרֶף)1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן1 פלפל ג'לפנו אדום או ירוק קטן596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיל בסגנון יווני עם חלב מלאיוגורט רגיל בסגנון יווני עם חלב מלא680אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור (3 עד 4 חצאים בסך הכל)חזה עוף ללא עצמות, ללא עור (3 עד 4 חצאים בסך הכל)3556 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשימורי עגבניות פירה (ראה הערות של קוק עבור חלופה טרי עגבניות)שימורי עגבניות פירה (ראה הערות של קוק עבור חלופה טרי עגבניות)4(חוֹרֶף)(1/2 מקל) חמאה ללא מלח(1/2 מקל) חמאה ללא מלח1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק1 כפית מלח היקורי מעושן1 כפית מלח היקורי מעושן1גדולבצל לבן, קצוץ דקבצל לבן, קצוץ דק

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי ניתן לזווג עם Gruener Veltliner, Riesling, ו נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר) עם דירוג 4.6 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 15 דולר לבקבוק.
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
Getrank Gruner Veltliner (1 ליטר)
רעננות מבריקה מחמיאה לטעמים הפריכים והיבשים של אשכוליות, תפוחים ופלפל לבן בגרונר האוסטרי המצטיין הזה. היין המושלם לימי חוף, ימי פיקניק, וכל יום.