קושימומחה
מוכן ב1 ש, 25 דק.
מנות6
ציון בריאות10
מגזין

עוף טיקה מסאלה

עוף טיקה מסאלה
עוף טיקה מסאלה יכול להיות רק המנה העיקרית שאתה מחפש. והוא מתאים להגשה ל 6 מנות סועדים.. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? ואינו מכיל גלוטן, יש בו בסה"כ : 637 קלוריות, 35 גרם חלבון ו 48 גרם של שומן למנה. גשו לסופר וקנו מלח, שמנת, כמון טחון ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש ב הקרקע קינמון אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פיתולי קינמון כקינוח. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. נסו עוף טיקה מסאלה, איך לעשות עוף טיקה מסאלה, paneer tikka masala (sanjeev kapoor) , איך לעשות paneer tikka מסאלה, ו עוף טיקה מסאלה (מתכונים דומים).

הוראות

1
ציוד מיוחד: ארבעה עשר עד שישה עשר שיפודים 6 אינץ
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
2
למרינדה ועוף: בקערה, מערבבים את היוגורט, מיץ לימון, קאיין, כמון, ג ' ינג ' ים, קינמון, מלח לפי הצורך ופלפל. לאחר מעורבב היטב, מוסיפים את העוף ומאפשרים לבשר להשרות לפחות 30 דקות. אל תתמלא במרינדה.
מרכיבים שתצטרך
1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון
יכול דיאט קרם סודהיכול דיאט קרם סודה
תלת עצות, גזוזתלת עצות, גזוז
שמן זית בתוספת 3 עד 4 כפותשמן זית בתוספת 3 עד 4 כפות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
8 (U-12) שרימפס8 (U-12) שרימפס
חבילת עוגת שכבות וניל קפואהחבילת עוגת שכבות וניל קפואה
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
(צינור גדול)(צינור גדול)
ציוד שתשתמש בו
אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)אריזות תערובת פודינג וניל ללא שומן וללא סוכר (כגון Jell-O®)
3
לרוטב: ממיסים את החמאה במחבת כבדה גדולה על אש בינונית.
מרכיבים שתצטרך
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
4
מטגנים את השום וחלפיניו במשך 1 דקה. מתבלים בכמון, מלח ופפריקה. מערבבים את מחית העגבניות, שמנת כבדה ושמנת חמוצה. מבשלים על אש נמוכה עד שהרוטב מתעבה, כ -20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר
כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)
צ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק
12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)12 פלפלי ג'לפנו (בערך 3 אינץ' כל אחד)
חסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפויחסה רומנית, עגבנייה פרוסה ובצל אדום פרוס, לציפוי
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
¼ כפית אורגנו¼ כפית אורגנו
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
(צינור גדול)(צינור גדול)
5
הכן גריל לחום בינוני גבוה.
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
6
תשחיל את העוף על השיפודים. גריל העוף בצד הראשון במשך 3 עד 4 דקות, ואז להעיף ולחזור בישול בצד השני. לאחר מבושל בצד השני, לצחצח את שני הצדדים עם רוטב מוכן. אפשר לרוטב להתחמם ולאחר מכן לשרת, לקישוט עם ירקות הבחירה.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
ירוקירוק
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים

מרכיבים

2(חוֹרֶף)תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)1 ג'לפנו טרי שלם1 ג'לפנו טרי שלם907אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)עוף, שדיים וירכיים, חתוכים לקוביות קטנותעוף, שדיים וירכיים, חתוכים לקוביות קטנות1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)זנגביל טרי טחוןזנגביל טרי טחון2(חוֹרֶף)רוטב פלפל לימוןרוטב פלפל לימון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)מיץ ג'ינג'רמיץ ג'ינג'ר6ריבס, קצוץ טרי או קפואבצל ירוק קצוץ וכוסברה, לקישוטבצל ירוק קצוץ וכוסברה, לקישוט2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)כמון טחוןכמון טחון11 קילו קישואים,כמון טחוןכמון טחון2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקכוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)11 קילו קישואים,מלח ים או מלח כשרמלח ים או מלח כשר2(חוֹרֶף)1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקיוגורט רגיליוגורט רגיל6ריבס, קצוץ טרי או קפואמלחמלח2(חוֹרֶף)jalapeno או פלפל מצנפת ויסקי, זרע קצוץ דקjalapeno או פלפל מצנפת ויסקי, זרע קצוץ דק11 קילו קישואים,1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1 קונכיות קנלוני של 8 אונקיות (12 קונכיות), שהושרו במים חמים למשך 2 דקות1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוקצ'יפס חמאה ושבבי שוקולד חצי מתוק4736 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר2 1/2 כוסות קפלוטירי או קאסרי, מגורר11 קילו קישואים,1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס1 כוס מיונז, כמו הלמנ'ס