קושירגיל
מוכן ב35 דק.
מנות5
ציון בריאות66
מגזין

עוף מהיר קארי הודי ירקות

עוף מהיר קארי הודי ירקות
המתכון עוף מהיר קארי הודי ירקות יכול לספק הכמיהה ההודית שלך בסביבה 35 דקות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 36 גרם חלבון 12 גרם של שומן, וסך הכל 409 קלוריות. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 5 מנות. אם יש לך יוגורט, עדשים, עגבניות משומר, וכמה מרכיבים נוספים בנמצא, אז אפשרי לעשות זאת. כדי להשתמש ב הבצל אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,Cupcakes תירס ממתקים כקינוח. נסו עוף תאילנדי מהיר & קארי ירקות, קארי ירקות הודי דרום עם עלי קארי, ו קארי ירקות הודי מערב (מתכונים דומים).

יין מומלץ: Gruener Veltliner, ריזלינג, ורוד נוצץ

הודי עובד ממש טוב עם Gruener Veltliner, ריזלינג, נוצץ רוזה. היין הטוב ביותר עבור אוכל הודי יהיה בהתאם למנה, כמובן, אבל מבחר אלה ניתן להגיש צונן ויש לי כמה מתיקות כדי להשלים את spiciness וטעמים מורכבים של מגוון רחב של מנות מסורתיות. יין אחד אתה יכול לנסות הוא ויינגוט הירש Heiligenstein Gruner Veltliner. יש לו 4.1 מתוך 5 כוכבים ובקבוק עולה בערך 32 דולר.
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
ויינגוט הירש הייליגנשטיין גרונר ולטלינר
קמרנר הייליגנשטיין (Kammerner Heiligenstein) הוא תערובת של אחזקותיו של הירש באתרים של Lage 1er (Grand Cru) של Lamm, Grub ו-Renner. ארומטי מאוד, עשיר קדמוני; הבהירות ואת הרמה steely של היין הזה הוא מדהים ויפה.