קושיקשה
מוכן ב45 דק.
מנות4
ציון בריאות16
מגזין

עוף מצופה בוטנים עם סלסה אננס

עוף מצופה בוטנים עם סלסה אננס
צריך מנה עיקרית ללא חלב? עוף מצופה בוטנים עם סלסה אננס יכול להיות מתכון נהדר לנסות. והוא יספק כ 4 מנות. חלק אחד של המנה הזאת מכיל בערך 28 גרם חלבון 11 גרם של שומן, וסך הכל 256 קלוריות. המתכון הזה מכסה %18 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, מתכון זה אופייני למטבח המקסיקני. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. גשו לסופר וקנו כוסברה, שמן קנולה, לחם ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן canolan אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,איבודי דובדבן-משמש כקינוח. נסו מקדמיה קוקוס מצופה עוף עם סלסה אננס, בקלה מצופה אננס ובוטנים, ו רגל כבש מצופה מרווה עם סלסה אננס-פקאן (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב הראשון 3 מרכיבים בקערה קטנה, זורק היטב.
2
מערבבים בוטנים ופרוסת לחם במעבד מזון; תהליך עד קצוץ דק.
מרכיבים שתצטרך
3
מפזרים מלח ופלפל באופן שווה על פני עוף. לדלות עוף בתערובת פירורי לחם.
מרכיבים שתצטרך
4
שמן חום במחבת nonstick גדול מעל חום בינוני גבוה. מחבת עם ספריי בישול.
מרכיבים שתצטרך
5
מוסיפים עוף למחבת; מבשלים 2 דקות בכל צד או עד לסיום.
מרכיבים שתצטרך
6
מגישים עוף עם תערובת אננס.
מרכיבים שתצטרך
7
מקשטים עם עלי כוסברה, אם תרצה.
מרכיבים שתצטרך

יין מומלץ: פינו נואר, ריזלינג, ורוד נוצץ

מקסיקני ניתן לזווג עם פינו נואר, ריזלינג, רוזה נוצץ. יינות לבנים חומציים כמו ריזלינג או אדומים בעלי טאנין נמוך כמו פינו נואר יכולים לעבוד היטב עם מנות מקסיקניות. רוזה נוצץ הוא זיווג בטוח מדי. שכני רחוב וויליאמס סלאם ווסטסייד פינו נואר עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 140 דולר לבקבוק.
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
Williams Selyem Westside Road Neighbors Pinot Noir
חזיז של יין, 2015 Westside Road השכנים הוא נפץ הן באף והן על החיך. פטל שחור וניחוחות דובדבן שחור משלימים עם רמזים של ארז, allspice, וניל, תה שחור. הערה מסקרנת של זרעי סלרי מתחמים נוספים האף יוצא מן הכלל. צעיר חצוף, המרקם הוא מעולה עם עמוד השדרה של חומציות מרעננת ואדמניות loamy כי מעביר טעמים של דובדבן בינג בהיר פטל. היין מסתיים בטנינים מזוקקים דמויי תה וסלע מרוסק וגימור מינרלי. יין שאסור לפספס!