קושיקשה
מוכן ב1 ש
מנות1
ציון בריאות61
מגזין

עוף קארי עם קוקוס ובוטנים

עוף קארי עם קוקוס ובוטנים
עוף קארי עם קוקוס ובוטנים יכול להיות מתכון טוב כדי להרחיב את תיבת המתכון העיקרית שלך כמובן. המתכון הזה מכסה %67 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מנה אחת מכילה 3321 קלוריות, 190 גרם חלבון ו 234 גרם שומן. והוא יספק כ 1 מנות. מתכון זה אופייני למטבח ההודי. 4 אנשים ניסו ואהבו את המתכון הזה. זוהי אפשרות טובה אם אתה מחפש תפריט ללא גלוטן חלב חינם, ו דל פחמימות, דיאט. אם יש לך מלח, פלפל, כוסברה, ועוד כמה מרכיבים בהישג יד, אתה יכול לעשות את זה. כדי להשתמש ב הג'ינג'ר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת ג'ינג'ר עם ציפוי ג' ינג'ר גבישי כקינוח. מן ההכנה לצלחת, מתכון זה לוקח בערך 1 שעה. עם כפית ציון של 83% המנה הזו מעולה. מתכונים דומים: עוף קארי תאילנדי פיקנטי מצופה בבוטנים, קארי טופו עם בוק צ'וי ובוטנים, ו עוטפת הודו עם מיונז קארי-צ'אטני ובוטנים.

יין מומלץ: Chenin Blanc, Gewurztraminer, ריזלינג

אסייתי בתפריט? נסה זיווג עם Chenin Blanc, Gewurztraminer, ו ריזלינג. היין הטוב ביותר לאוכל אסיאתי תלוי במטבח ובמנה-כמובן - אבל אלה לבנים חומציים זוג עם מספר ארוחות מסורתיות, מתובל או לא. Indaba Chenin Blanc עם דירוג 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 12 דולר לבקבוק.
Indaba Chenin Blanc
Indaba Chenin Blanc
קיווי ארומטי וניואנסים מלון על האף. שפע של מלון טרופי טעים וטעמי הדר. כבד משקלאמצע החיך עם גימור ארוך כי יש מגע של תבלין.זוג עם: מוצרלה טרי, שרימפס ברביקיו, פסטות קלות, סנאפר אדום, כופתאות, סאטה עוף או סלט ירוק מעורב.