קושיקשה
מוכן ב50 דק.
מנות4
ציון בריאות8
מגזין

עוף שומשום ממכר

עוף שומשום ממכר
עוף שומשום ממכר עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. והוא מתאים להגשה ל 4 מנות סועדים.. מנה זו מכילה סביב 32 גרם חלבון 37 גרם של שומן, וסך הכל 714 קלוריות. גשו לסופר וקנו שומשום, סודה לשתיה, שרי ועוד מס' מצרכים להשלמת המתכון. כדי להשתמש בשמן צמחי אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,עוגת קפה אוכמניות # SundaySupper כקינוח. . זוהי אפשרות טובה אם הנכם רגישים ללקטוז, דיאט. זמן הכנת המתכון כ 50 דקות. וזה די טוב. נסו עוף שומשום ממכר, דבש-טריאקי אצבעות עוף עם זרעי שומשום עם אטריות צלופן שומשום אפונה הצמד, ו מדבקות סיר ממכר (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב את 2 כפות רוטב סויה, שרי יבש, קורטוב של שמן שומשום, קמח, 2 כפות קורנפלור, 2 כפות מים, אבקת אפייה, סודה לשתיה ושמן קנולה בקערה גדולה.
מרכיבים שתצטרך
עמילן תירסעמילן תירס
שמן קנולהשמן קנולה
שרי יבששרי יבש
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
2
מערבבים היטב; מערבבים את העוף. מכסים ומקררים במשך 20 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
3
שמן חום בסיר עמוק או בסיר גדול ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
מרכיבים שתצטרך
שמן בישולשמן בישול
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
4
שלב את 1/2 כוס מים, מרק עוף, חומץ, 1/4 כוס קורנפלור, סוכר, 2 כפות רוטב סויה, 2 כפות שמן שומשום, רסק צ ' ילי אדום, ושום בסיר קטן. מביאים לרתיחה, ערבוב כל הזמן. הפעל חום נמוך ולשמור חם, ערבוב מדי פעם.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוףמרק עוף
הדבק צ ' יליהדבק צ ' ילי
עמילן תירסעמילן תירס
שמן שומשוםשמן שומשום
רוטב סויהרוטב סויה
חומץחומץ
שוםשום
סוכרסוכר
מיםמים
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
5
מטגנים את העוף במרינדה בקבוצות עד מבושל דרך חום זהוב, 3 עד 5 דקות.
מרכיבים שתצטרך
עוף שלםעוף שלם
6
ניקוז על מגבות נייר.
ציוד שתשתמש בו
מגבות ניירמגבות נייר
7
מעבירים את העוף למגש גדול, למעלה עם רוטב ומפזרים זרעי שומשום.
מרכיבים שתצטרך
זרעי שומשוםזרעי שומשום
עוף שלםעוף שלם
רוטברוטב

מרכיבים

0(יכול להיות או להרחיק)אפרסקים טריים או קפואים פרוסיםאפרסקים טריים או קפואים פרוסים0(יכול להיות או להרחיק)על הסוכר של קונדיטוריםעל הסוכר של קונדיטורים11 קילו קישואים,צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)צ'וריסו מקסיקני (בערך 2 קישורים)2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשהצדפות מוקפצות או עוף מבושל חתוך לקוביות, להגשה11 קילו קישואים,משחת צ'ילה אדומה (כגון מטבח תאילנדי®)משחת צ'ילה אדומה (כגון מטבח תאילנדי®)596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירסעמילן תירס1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שרי יבששרי יבש2(חוֹרֶף)קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה1שמן זית כתית מעולה, 2 סיבובים של המחבת ועוד כמה לטפטוףשום, טחוןשום, טחון2(חוֹרֶף)כוס אדמה קפוא, מופשרכוס אדמה קפוא, מופשר2(חוֹרֶף)זרעי שומשום קלוייםזרעי שומשום קלויים567אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לקוביות בגודל 1 אינץחצאי חזה עוף ללא עור וללא עצמות, חתוכים לקוביות בגודל 1 אינץ2(חוֹרֶף)6 לחמניות שומשום, מפוצלות6 לחמניות שומשום, מפוצלות9466 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשמן צמחי לטיגוןשמן צמחי לטיגון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקחומץ לבן מזוקקחומץ לבן מזוקק2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר לבןסוכר לבן