קושירגיל
מוכן ב17 דק.
מנות20
ציון בריאות7
מגזין

עטיפת טילפיה פרושוטו

עטיפת טילפיה פרושוטו
פרושוטו עטוף Tilapian הוא ללא גלוטן, חלב חינם, וראשוני ומספק כ 20 מנות. מנה אחת מכילה 64 קלוריות, 7 גרם של חלבון ו3 גרם של שומן. המתכון הזה מכסה %6 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. מתכון זה מ realsimple.com יש 82 אוהדים. אם יש לכם מלח ופלפל כשרים, שמן זית, שום וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זמן הכנת המתכון כ 17 דקות. נסו להעביר את פרושוטו-פרושוטו עטוף אגס עם פרמזן, אמנון אפוי עטוף, ו זה Prosciutto עטוף Cod (מתכונים דומים).

הוראות

1
חום 1 כפות שמן במחבת גדולה מעל חום בינוני גבוה.
מרכיבים שתצטרך
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות
2
מוסיף את הפלפלים, שום, וכפית כל מלח ופלפל שחור. לבשל, לזרוק לעתים קרובות, עד מכרז, 8 עד 10 דקות.בינתיים, העונה אמנון עם כפית כל מלח ופלפל שחור. לעטוף כל פילה עם 1 פרוסה של פרושוטו.
מרכיבים שתצטרך
1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת1 כוס עגבניות מיובשות מצנצנת
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
פרושוטופרושוטו
אמנוןאמנון
צרור תרד טרי (בערךצרור תרד טרי (בערך
גבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקוגבינות מעורבות מגוררות, כמו גבינות לטאקו
3
מחממים את 1 כפות השמן הנותרות במחבת לא דביקה גדולה מעל חום בינוני-גבוה. מבשלים בקבוצות עד מבושל דרך, 2 עד 3 דקות לכל צד, הוספת שמן יותר למחבת במידת הצורך. מקפלים את בזיליקום לתוך הפלפלים ומגישים עם אמנון.
מרכיבים שתצטרך
פרוסות סלמי דקותפרוסות סלמי דקות
אמנוןאמנון
1 בצל אדום, קוביות קטנות1 בצל אדום, קוביות קטנות
4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'4 כפות חמאה חתוכה לקוביות בגודל 1/2 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
חבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביותחבושים - מקולפים, מגולעים, וחתוכים לקוביות

יין מומלץ: פינו גריג ' יו., Gruener Veltliner, פינו נואר, יין מבעבע

פינו גריג ' יו, גרונר ולטלינר ופינו נואר הם בחירות נהדרות לטילפיה. דגים מגוונים כמו יין, אז קשה לבחור יינות שהולכים עם כל דג. יין לבן פריך, כגון פינו גריג ' יו או גרינר ולטלינר, יתאים לכל דג לבן בטעם עדין. דגים בשרניים, בטעם חזק כגון סלמון וטונה יכולים אפילו להתמודד עם יין אדום בהיר, כגון פינו נואר. ה "זינד-הומברכט קלקייר פינו גריס" עם דירוג של 4.7 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 46 דולר לבקבוק.
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
סינד-הומברכט כלכייר פינו גריס
צבע צהוב/זהב בהיר, זוהר למדי. אפים קלויים מעושנים מעולים, אופייניים לענב זה על אבן גיר באלזס (אין אלון חדש ביינות שלנו, רק מגע מלא של ליס ארוך מאוד). כמה ניחוחות רדוקטיביים אור כי למעשה להתאים את הסגנון של פינו גרי יבש. החיך עשיר וקרמי, עם מרקם קטיפתי אך יבש לחלוטין. זה יין קל לשתות עכשיו כמו שאין משקל מיותר. הגימור יפה ועגול אבל יבש לחלוטין. תערובת הגיר המורכבת מביאה איזון חומצי גדול ומשקל מסוים. זה אמור להתפתח יפה מאוד בשנים הקרובות.