קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות40
מגזין

עיצוב-Kabobs משלך עם רטבי פירות

עיצוב-Kabobs משלך עם רטבי פירות
עיצוב-Kabobs משלך עם רטבי פירות עשויה להיות המנה העיקרית שתבוא לכם טוב. זה מתכון ללא גלוטן משמש 8 . מנה אחת מכילה 585 קלוריות, 32 גרם חלבון ו 24 גרם שומן. לא הרבה אנשים עשו את המתכון הזה, זה הובא לכם על ידי בטי קרוקר. אם יש לכם רוטב, חמאה, קיץסקוושוקומץ של מרכיבים אחרים, הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. כדי להשתמש ב משמשים מיובשים אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,המהפך האולטימטיבי: פודינג לחם וחמאה כקינוח. הכנת המנה לוקחת כ 1 שעה ו -30 דקות. מתכונים דומים: עוגת גבינה קלאסית עם רטבי פירות תוצרת בית, קרם עוגת דובדבנים מטבל פירות עם Kabobs פירות קשת, ו עוגה בגריל & פירות עם פטל חריף & רטבי קטיפה מתוקים.

הוראות

1
בבלנדר, שזיפים מקום להתרכז לימונדה. מכסים ומערבבים במהירות בינונית עד חלקה; להפריש. בסיר 2 ליטר, להמס חמאה על חום בינוני. מבשלים בצל בחמאה כ 2 דקות, ערבוב מדי פעם, עד רך. מערבבים תערובת שזיף ומרכיבים רוטב הנותרים לתוך בצל.
מרכיבים שתצטרך
רכז לימונדה חלקיתרכז לימונדה חלקית
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
עוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעיםעוגיות חמאה בקירור בשפופרת, מופרדים ומחולקים לרבעים
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
ליקריץ 42 מחרוזות אדומותליקריץ 42 מחרוזות אדומות
2
חום לרתיחה; להפחית את החום. מבשלים חשפו 15 דקות, תוך ערבוב מדי פעם.
3
בסיר 2 ליטר, מערבבים צוף משמש, משמשים ושאלוט.
מרכיבים שתצטרך
נקטר משמשנקטר משמש
2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)2 תרנגולות קורניש (בערך 1 1/4 פאונד כל אחת)
שאלוט, מגורר או טחוןשאלוט, מגורר או טחון
ציוד שתשתמש בו
מלח כשר, מחולק, ועוד לזילוףמלח כשר, מחולק, ועוד לזילוף
4
חום לרתיחה מעל חום בינוני; להפחית את החום. מבשלים חשפו 3 עד 5 דקות או עד שרוב הצוף נספג. מערבבים במרכיבי סלסה הנותרים למעט פטרוזיליה; חום דרך. מוסיפים פטרוזיליה.
מרכיבים שתצטרך
מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)מרק עוף או מרק ירקות (או יותר לפי הצורך)
נקטרנקטר
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
5
חום גחלים או גריל גז לחום ישיר. חוט 4 או 5 חתיכות בשר לסירוגין עם תפוחי אדמה, פטריות, קישואים, פלפל ובצל על כל אחד 8 גדול (15 אינץ') או 16 מתכת קטנה או שיפודי במבוק, משאיר מקום בין כל חתיכה.
מרכיבים שתצטרך
אטריות ריגטוני מיובשותאטריות ריגטוני מיובשות
טבעות פלפל אדום מתוק מתוקטבעות פלפל אדום מתוק מתוק
9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים9 כוסות תפוחי אדמה קלופים פרוסים
עד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערךעד 3 קישואים בינוניים, מגוררים גס (בערך
20 פרוסות זוקיני דקות20 פרוסות זוקיני דקות
מנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנותמנגו, קלוף וחתוך לקוביות קטנות
ציוד שתשתמש בו
סוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקותסוכריות Air Head, חתוכות לרצועות דקות
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
6
קבבים מכסים וגריל מעל חום בינוני 10 עד 15 דקות, מסתובבים ומצחצחים 2 או 3 פעמים עם רוטב, עד הבשרים נעשים. כאשר נעשה, בשר בקר, עוף ונקניקיות כבר לא ורוד במרכז שרימפס הם ורודים ומוצקים.
מרכיבים שתצטרך
1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות1 עוף שלם במשקל 5 קילו, חתוך ל-8 חתיכות
1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים1 קילו תפוחי אדמה קטנים של יוקון גולד, מקורצפים אך לא קלופים
1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)1/2 כפית ביג'ול (תערובת תבלינים קובנית)
1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'1 צלי כתף חזיר ללא עצמות (2 עד 2-1/2 פאונד), קצוץ וחתוך לקוביות בגודל 1 אינץ'
ציוד שתשתמש בו
ערמוני מים, משולביםערמוני מים, משולבים
7
מגישים קבב עם רוטב חם או קר וסלסה.
מרכיבים שתצטרך
סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)סכין חיתוך (להשתמש עם מבוגר)
פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)פלפל שחור גרוס טרי (לפי הטעם)

מרכיבים

156אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)can משמש צוףcan משמש צוף227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)סטייק סינטה בקר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץסטייק סינטה בקר ללא עצמות, חתוך לקוביות 1 אינץ1פלפל, לחתוך לחתיכות 1 אינץפלפל, לחתוך לחתיכות 1 אינץ596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק2 שיני שום, קצוצות2 שיני שום, קצוצות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק3 כפות חמוצים שמיר קצוצים דק1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)חרדל דיז'וןחרדל דיז'ון1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמשמשים מיובשים קצוציםמשמשים מיובשים קצוצים2(חוֹרֶף)פטרוזיליה טרייה קצוצהפטרוזיליה טרייה קצוצה0(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון0(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע8ריבס, קצוץ טרי או קפוארוטב איטלקירוטב איטלקי227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)קישורי נקניק איטלקי (או נקניק מעושן כגון קילבסה), לחתוך לחתיכות 1 אינץקישורי נקניק איטלקי (או נקניק מעושן כגון קילבסה), לחתוך לחתיכות 1 אינץ11 קילו קישואים,1 שאלוט, מגורר או טחון1 שאלוט, מגורר או טחון170אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול להתרכז לימונדה קפואה, מופשריכול להתרכז לימונדה קפואה, מופשר16פטריות שלמות טריותפטריות שלמות טריות16smallsתפוחי אדמה חדשים, מבושל עד למכרז (כ 15 דקות)תפוחי אדמה חדשים, מבושל עד למכרז (כ 15 דקות)1גדולבצל, לחתוך 24 חתיכות או 24 בצל פנינהבצל, לחתוך 24 חתיכות או 24 בצל פנינה1776 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקשזיף בינוני (רומא) עגבניות, קצוץשזיף בינוני (רומא) עגבניות, קצוץ468אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)יכול שזיפים סגולים, סחוטיכול שזיפים סגולים, סחוט1חתוך לחתיכות של ½ אינץ' (אני משתמש בצלעות חזיר דקה, או שאריות חזיר)שאלות קצוצותשאלות קצוצות340אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)שרימפס גדול מבושל בצדפים, מופשר אם קפואשרימפס גדול מבושל בצדפים, מופשר אם קפוא227אגוזים מכל סוג שאתה אוהב (קצוצים)חזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץחזה עוף נטול עצמות, חתוך לחתיכות 1 אינץ31 ליטר חלב מלא, בטמפרטורת החדרקישואים או קישואים צהובים קישואים, לחתוך לפרוסות 1 אינץקישואים או קישואים צהובים קישואים, לחתוך לפרוסות 1 אינץ