קושיבינוני
מוכן ב45 דק.
מנות12
ציון בריאות2
מגזין

עשב לימון-עלה ליים

עשב לימון-עלה ליים
עלה לימון-ליים עשויים להיות התוספת שחיפשתם. מנה זו מכילה סביב 0 גר' של חלבון, 0 גרם של שומן, וסך הכל 5 קלוריות. והוא יספק כ 12 מנות. המתכון הזה מכסה %1 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם עלי ליים כפיר, מי סודה, עשב לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב ללא גלוטן, ו דיאט. הכנת המנה לוקחת כ 45 דקות. החלטנו את המתכון הזה ראוי לציון spoonacular של 24%. נסו עשב לימון-סודה עלה ליים, עשב לימון-מרינדה עלי לימון תאילנדי, ו קארי עוף עם עלה ליים, עשב לימון ומנגו (מתכונים דומים).

הוראות

1
שלב גרידת הדר, עלי ליים, עשב לימון, ו 2 כוסות מים בקטן גלאוקפן. מביאים לרתיחה, להפחית את החום, וsimmer במשך 5 דקות. מסננים תערובת עשב לימון לתוך צנצנת וצינה. למלא 12 גרם glasswith קוביות קרח.
מרכיבים שתצטרך
עלי לייםעלי ליים
אליקסיר גאליקסיר ג
ג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-oג'לטין בטעם תותים של מותג Jell-o
פסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחבפסטה פאצ'רי (שפופרת גדולה) באורך של 2.5 אינץ' בקירוב על 2 אינץ' רוחב
2
להוסיף 2 כפות lemongrassmixture ו 1 כף סירופ פשוט. Topwith מי סודה (כ 1/2 כוס) ומערבבים לשלב. אני חוזר להכין עוד 11 משקאות מוגזים.
מרכיבים שתצטרך
סם גסם ג
מים מוגזיםמים מוגזים
3
40 calories8 גרם סוכר
מרכיבים שתצטרך
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
4
בתיאבון