קושימומחה
מוכן ב5 שעות, 45 דק.
מנות8
ציון בריאות5
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי אפרסק-אוכמניות

פאי אפרסק-אוכמניות
פאי אפרסק-פטל עשוי להיות הקינוח שאתם מחפשים. מחפשים מתכון ששומר על הגזרה? למתכון צמחוני זה יש 603 קלוריות, 6 גר' של חלבון, ו 32 גרם של שומן למנה. המתכון הזה מכסה %13 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. והוא יספק כ 8 מנות. גשו לסופר וקנו את אפרסק או דה וי, קסיס, ג'ינג'ר טחון ועוד מספר מצרכים לעשות היום. זמן הכנת המתכון כ 5 שעות ו-45 דקות. נסו עוגת אוכמניות טריה, עוגיות אפרסק ובלקברי עם קרם אוכמניות, ו עוגת אפרסק מיושנת (מתכונים דומים).

הוראות

1
תראה איך להכין את המתכון הזה.
2
מערבבים את הקמח, הסוכר, המלח בקערה של מעבד מזון ודופק כמה פעמים לשלב.
מרכיבים שתצטרך
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
סוכרסוכר
מלחמלח
ציוד שתשתמש בו
מעבד מזוןמעבד מזון
קערהקערה
3
פזר את החמאה וקיצור על החלק העליון של תערובת הקמח והדופק עד לתערובת דומה ארוחה גסה.
מרכיבים שתצטרך
קיצורקיצור
חמאהחמאה
קמח לכל מטרהקמח לכל מטרה
4
מוסיפים את המים כמה כפות בכל פעם ודופק עד הבצק פשוט מגיע יחד.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
מיםמים
5
הסר את הבצק מהמכונה ולשים קלות על משטח שטוח עד שזה פשוט מגיע יחד. טופס לתוך דיסק, לעטוף בניילון נצמד להכניס למקרר לפחות 1 שעה.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
עוטףעוטף
ציוד שתשתמש בו
עטיפת פלסטיקעטיפת פלסטיק
6
מחממים תנור ל 375 מעלות F.
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
7
מערבבים אפרסקים, סוכרים, קינמון, זנגביל, אגוז מוסקט, אפרסק eau de vie ו קורנפלור או טפיוקה בקערה גדולה ומערבבים עד בשילוב טוב. זרוק את האוכמניות עם הקאסיס.
מרכיבים שתצטרך
אוכמניותאוכמניות
עמילן תירסעמילן תירס
Eau De VieEau De Vie
קינמוןקינמון
אפרסקאפרסק
טפיוקה.טפיוקה.
קרם דה קסיסקרם דה קסיס
ג ' ינג ' רג ' ינג ' ר
מוסקטמוסקט
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
8
בואו לשבת במשך 10 דקות, ולאחר מכן להשתמש בכפית מחוררת כדי כפית את פירות יער לתוך האפרסקים, ולזרוק.
מרכיבים שתצטרך
פירות יערפירות יער
אפרסקאפרסק
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
9
מחלקים את הבצק לשניים ומגלגלים כל חצי החוצה על משטח מקומח קלות לסיבוב 13 עד 14 אינץ'.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
גלולגלול
10
להעביר 1 של הסיבובים לתחתית של צלחת פאי 9 אינץ עמוק צלחת. כפית את הפרי לתוך הקרום באמצעות כפית מחוררת.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
פירותפירות
ציוד שתשתמש בו
כף מחוררתכף מחוררת
11
להוסיף כמה מיצים שהצטברו בקערה. תפזר את החמאה מלמעלה.
מרכיבים שתצטרך
חמאהחמאה
ציוד שתשתמש בו
קערהקערה
12
מגלגלים את הבצק שנותר על מערוך ופורקים על גבי תערובת אפרסק. לקצץ קצוות של שני הקרום כדי 3/4 אינץ ' overhang. מקפלים קצוות; הקש כדי לאטום. קצוות מכווצים.
מרכיבים שתצטרך
בצקבצק
אפרסקאפרסק
גלולגלול
ציוד שתשתמש בו
מערוךמערוך
13
לחתוך 6 חריצים בקרום העליון כדי לאפשר קיטור לברוח.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
14
מברשת העליון של העוגה עם קרם ומפזרים את הסוכר turbinado.
מרכיבים שתצטרך
סוכר Turbinadoסוכר Turbinado
קרםקרם
15
מניחים את העוגה על תבנית אפייה ואופים על המדף התחתון של התנור עד הקרום הוא זהב ומיצים בועה עבה דרך חריצים, מכסה את הקצוות של הקרום עם נייר אם בראונינג מהר מדי, על 1 שעה 20 עד 30 דקות, עד הקרום התחתון הוא חום ומיצים מבעבע. עוגה מגניבה 3 שעות.
מרכיבים שתצטרך
קרוםקרום
ציוד שתשתמש בו
תבנית אפייהתבנית אפייה
תנורתנור
רדיד אלומיניוםרדיד אלומיניום

מרכיבים

5916 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקקמח לכל מטרה, ועוד לגלגולקמח לכל מטרה, ועוד לגלגול2376 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקאוכמניות טריותאוכמניות טריות2(חוֹרֶף)חמאה קרה, חתוכה לחתיכות קטנותחמאה קרה, חתוכה לחתיכות קטנות596 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקעמילן תירס או טפיוקהעמילן תירס או טפיוקה796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(חוֹרֶף)צבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורךצבעי מאכל מקטיפה אדומה (כגון Lorann Professional Kitchen®) אמולסיית Red Velvet Bakery) או לפי הצורך2(יכול להיות או להרחיק)קינמון טחוןקינמון טחון1(יכול להיות או להרחיק)ג'ינג'ר קרקעג'ינג'ר קרקע1(יכול להיות או להרחיק)אגוז מוסקט טרי טחוןאגוז מוסקט טרי טחון2(חוֹרֶף)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)כוסות שוקולד צ'יפס מתוק מריר (60 אחוז קקאו) (מומלץ: Ghiradelli)4(חוֹרֶף)מי קרח או יותר, במידת הצורךמי קרח או יותר, במידת הצורך796 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקסוכר חום בהירסוכר חום בהיר2(חוֹרֶף)אפרסק eau de vieאפרסק eau de vie1קילוגרםאפרסקים צהובים ולבנים מעורבים, קלופים, מגולפים, פרוסים בעובי 1/2 אינץאפרסקים צהובים ולבנים מעורבים, קלופים, מגולפים, פרוסים בעובי 1/2 אינץ1(יכול להיות או להרחיק)(צינור גדול)(צינור גדול)1186 תפוחי אדמה יוקון זהב בינוניים, קלופים ופרוסים דקמקורר ירקות מוצק מקורר, לחתוך לחתיכותמקורר ירקות מוצק מקורר, לחתוך לחתיכות2(חוֹרֶף)סוכר turbinadoסוכר turbinado10(חוֹרֶף)(1 1/4 מקלות) חמאה מצוננת ללא מלח, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ(1 1/4 מקלות) חמאה מצוננת ללא מלח, לחתוך לקוביות 1/2 אינץ2(חוֹרֶף)קאסיס.קאסיס.