קושימומחה
מוכן ב1 ש, 15 דק.
מנות8
ציון בריאות3
סוגי מאכליםתוספות
מגזין

פאי בטטה השמיני

פאי בטטה השמיני
המתכון פאי בטטה השמיני מוכן בערך 1 שעה ו 15 דקות והוא בהחלט מצוין צמחוני ומתאים לאוהבי מזון דרומי. מתכון זה מספק 8 מנות. עם 337 קלוריות, 5 גר' של חלבון, ו 18 גרם של שומן כל אחד. המתכון הזה מכסה %9 מהצריכה היומית המומלצת של ויטמינים ומינרליים. אם יש לכם חמאה, סוכר, מיץ לימון, וקומץ של מרכיבים אחרים הם כל מה שנדרש כדי להפוך את המתכון הזה לכל כך טעים. . בסך הכל, מתכון זה מרוויח ציון spoonacular רע למדי של 28%. מתכונים דומים: פעמיים אפוי בטטה בטטה קליפות עם פקאן Streusel (akan Individual Sweet Potato תבשיל), תבשיל בטטה ונקניקיות: סוף העולם רעב בטטה אחת בכל פעם, ו WACKY Cake VIII.

הוראות

1
מחממים תנור ל 375 מעלות F (190 מעלות C).
ציוד שתשתמש בו
תנורתנור
2
מערבבים את תפוחי האדמה וחמאה מומסת בקערת ערבוב. מערבבים את הביצים, סוכר, חלב, אגוז מוסקט, וניל, מיץ לימון, וקצפת הקצפה קלה לתערובת תפוחי האדמה. לנצח עד טוב מעורבב וחלק; לשפוך לתוך קליפת העוגה.
מרכיבים שתצטרך
שמנת מתוקהשמנת מתוקה
מיץ לימוןמיץ לימון
קרום עוגהקרום עוגה
תפוח אדמהתפוח אדמה
ונילוניל
חמאהחמאה
מוסקטמוסקט
סוכרסוכר
ביצהביצה
חלבחלב
ציוד שתשתמש בו
קערת ערבובקערת ערבוב
3
אופים בתנור שחומם מראש במשך 50 עד 60 דקות, עד שקיסם שיניים מוכנס במרכז יוצא נקי.
ציוד שתשתמש בו
קיסמיםקיסמים
תנורתנור
4
מגישים חם או קר.

יין מומלץ: ריזלינג, יין מבעבע, Zinfandel

דרום עובד ממש טוב עם ריזלינג, יין מבעבע, ו Zinfandel. באופן כללי, יש כמה כללים שיעזרו לך לשלב יין עם אוכל דרומי. ריזלינג ידידותי למזון או יין לבן נוצץ יעבוד עם מזונות מטוגנים רבים, בעוד זינפנדל הוא נהדר עם מזון צלוי. הפס פרקר סנטה ברברה ריזלינג עם דירוג של 4 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 9 דולר לבקבוק.
Fess Parker Santa Barbara Riesling
Fess Parker Santa Barbara Riesling
הערות פרחוניות ופריחה כתומה, מתערבבים עם ניחוחות של הדר, אפרסק, יערה ומשמש קל על האף. על החיך תוכלו למצוא טעמים של אפרסק, משמש והדרים. טעמים אלה משלבים כדי לייצר ריזלינג יבש, אך מאוזן היטב.