קושיקל
מוכן ב20 דק.
מנות4
ציון בריאות0
מגזין

פאי גבינת אננס

פאי גבינת אננס
ניתן להכין את המתכון לפשטידת גבינת אננס תוך כ-20 דקות. מתאים ל-4 מנות. מנה אחת מהמנה הזו מכילה בערך 4 גרם חלבון, 30 גרם שומן, ובסך הכל 392 קלוריות. תמורת 87 סנט למנה, המתכון הזה מכסה 5% מהדרישות היומיות שלך של ויטמינים ומינרלים. מתכון זה אהוב על 1 אוכלי אוכל וטבחים. זה עובד היטב כמזנון לא יקר. זוהי אפשרות טובה אם אתה עוקב אחר דיאטה צמחונית לקטו אובו. המתכון הזה מטעם Taste of Home דורש חמאה, אננס, סוכר וקצפת כבדה. בכל מקרה, החלטנו שהמתכון הזה ראוי לציון של 19%. הציון הזה גרוע למדי. מתכונים דומים: פשטידת אננס גבינת שמנת, פשטידת גבינת אננס ללא אפייה ופאי חזיר-עגבניות-אננס.

הוראות

1
מערבבים את פירורי קרקר גרהם, סוכר וחמאה; לחץ על התחתית ומעלה את הצדדים של 7 אינץ' לא משומן. תבנית פאי. מקררים בזמן הכנת המילוי.
מרכיבים שתצטרך
1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)1/2 כוס מיץ לימון טרי (בערך 2 לימונים גדולים)
תוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובהתוספת מוקצפת ודובדבני מרשינו עם גבעולים, לא חובה
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
חבילה ללא סוכר ג'ל-או בטעם תותחבילה ללא סוכר ג'ל-או בטעם תות
2
בקערה קטנה מקציפים גבינת שמנת וסוכר עד לקבלת תערובת חלקה. מקפלים פנימה קצפת ואננס. כף לתוך קרום. מקררים לפחות 3 שעות או עד להתייצבות.
מרכיבים שתצטרך
לימון גומילימון גומי
חבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפתחבילות גבינת שמנת, טמפרטורת החדר, בתוספת 2 (8 אונקיות) חבילות גבינת שמנת מוקצפת
(תערובת תבלינים קובנית)(תערובת תבלינים קובנית)
צנצנת שימור פטל ללא גרעיניםצנצנת שימור פטל ללא גרעינים
ליקוריץ צהוב וירוקליקוריץ צהוב וירוק
ציוד שתשתמש בו
פחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטהפחית שעועית ירוקה בסגנון צרפתי, סחוטה

יין מומלץ: יין מבעבע, ורוד נוצץ

יין מבעבע ורוזה מבעבע הם הבחירות המובילות שלי עבור אנטיפסטי. אם אתה מגיש מבחר של מתאבנים, אתה לא יכול להשתבש עם אלה. שניהם מאוד ידידותיים לאוכל ומשלימים מגוון טעמים. Karthauserhof Riesling QbA Ruwer עם דירוג 4.1 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-24 דולר לבקבוק.
Karthauserhof ריזלינג QbA Ruwer
Karthauserhof ריזלינג QbA Ruwer