קושימומחה
מוכן ב1 ש, 30 דק.
מנות8
ציון בריאות0
מטבחיםאמריקאי
סוגי מאכליםקינוח
מגזין

פאי תפוחים של סבתא אופל עם קינמון

פאי תפוחים של סבתא אופל עם קינמון
המתכון של פאי תפוחים של סבתא אופל עם קינמון מוכן תוך כשעה ו-30 דקות והוא בהחלט אופציה צמחונית סופר לקטו אובו לאוהבי אוכל אמריקאי. מתאים ל-8 ומחירו 90 סנט למנה מנות. מנה אחת מכילה 296 קלוריות, 1 גרם חלבון ו-12 גרם שומן. לא הרבה אנשים הכינו את המתכון הזה, והייתי אומר שהוא פגע במקום. גשו לסופר וקנו סוכר חום, תפוחי סבתא סמית, חמאה ועוד מספר מצרכים כדי להכין אותו היום. זה עובד היטב כקינוח זול מאוד. זה מובא אליך על ידי Allrecipes. עם ציון של 12%, המנה הזו גרועה למדי. אם אהבתם את המתכון הזה, תסתכל על המתכונים הדומים הבאים: פאי התפוחים של סבתא, פאי התפוחים ההולנדי של סבתא עם ציפוי קראמבל ופאי תפוחים קינמון.

יין מומלץ: פרוסקו., Moscato Dasti, קציר מאוחר ריזלינג

פרוסקו, מוסקטו ד'אסטי וריזלינג מסוף קציר מאוחר הם אפשרויות נהדרות עבור פאי תפוחים. ליינות הקינוח הללו יש את הכמות הנכונה של מתיקות וטעמים קלים ופירותיים שלא ישתלטו על עוגת התפוחים. ה-Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut עם דירוג של 4.3 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה כ-34 דולר לבקבוק.
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Berlucchi Franciacorta '61 Extra Brut
Extra Brut '61 הוא מחווה ללידתה של פרנסיקורטה ב-1961 - השנה שבה ייצר ברלוצ'י את היין המבעבע הראשון בשיטה הקלאסית הזו. הנוצץ המהנה והתוסס הזה מציע פרי הדר וסיומת פריכה ונקייה. תערובת: 85% שרדונה, 15% פינו נירו*התווית ל-Franciacorta '61 Extra Brut נמצאת בתהליך של שינוי. ייתכן שתקבל אחת משתי התוויות הללו המופיעות למעלה. לא ניתן לבקש תוויות ספציפיות.