קושירגיל
מוכן ב25 דק.
מנות4
ציון בריאות85
מגזין

פאייה פירות ים מעורבת עם נקניקיות ושעועית ורודה

פאייה פירות ים מעורבת עם נקניקיות ושעועית ורודה
המתכון מעורב פירות ים פאייה עם נקניק שעועית ורודה מוכן תוך כ 25 דקות, וזה בהחלט עצום ללא גלוטן וללא לקטוז ומתאים לאוהבי מזון אירופאי. אתה מקבל מנה עיקרית שמספיקה ל 4 מנות. מנה אחת מכילה 493 קלוריות, 45 גרם חלבון ו 5 גר' של שומן. גשו לסופר וקנו אורגנו, עגבניות משומר, עלי פטרוזיליה, ועוד מספר מצרכים כדי להכין את המנה הטעימה הזו. כדי להשתמש ב האורז הלבן בישול מהיר אתה יכול לשלב בסיום המנה העיקרית,פודינג אורז אפוי כקינוח. וזה מצוין. מתכונים דומים: פאייה לארבעה; תבשיל פירות ים ספרדי מעורב נפלא, מאכלי ים פשוטים פאייה נקניק, ו מחבת פאייה Mixta (פאייה עם פירות ים ובשר).

הוראות

1
מבשלים את האורז על פי הוראות החבילה.
מרכיבים שתצטרך
אורזאורז
2
בינתיים, בסיר גדול, לשלב את הסלמון, שרימפס, נקניק, עגבניות, שעועית, פלפל, אורגנו, וזעפרן, להגדיר מעל חום בינוני גבוה, ולהביא לרתיחה.
מרכיבים שתצטרך
פלפלפלפל
עגבנייהעגבנייה
אורגנואורגנו
זעפרןזעפרן
נקניקנקניק
סלמוןסלמון
שרימפסשרימפס
שעועיתשעועית
ציוד שתשתמש בו
מחבת רוטבמחבת רוטב
3
בואו להתבשל עד השרימפס הם ורודים בהירים ומבושלים דרך, כ 5 דקות. מערבבים את האורז מבושל ומבשלים 2 דקות כדי לחמם.
מרכיבים שתצטרך
אורז מבושלאורז מבושל
שרימפסשרימפס
4
הסר מהחום, מערבבים פטרוזיליה, מתבלים לפי הטעם עם מלח ופלפל, ומגישים.
מרכיבים שתצטרך
מלח ופלפלמלח ופלפל
פטרוזיליהפטרוזיליה

יין מומלץ: Tempranillo, אלברינו, Grenache

Tempranillo, אלברינו, Grenache הם הבחירה העליונה שלי לספרדית. כאשר זיווג יין עם מנות ספרדיות, למה לא בצע את הכלל "מה גדל יחד הולך ביחד"? אנו ממליצים albariño עבור יין לבן garnachan ו tempranillo עבור אדום. ה "עבדיה רטורטה פגו נגראלאדה טמפרניו" עם דירוג של 5 מתוך 5 כוכבים נראה כמו התאמה טובה. זה עולה בערך 123 דולר לבקבוק.
עבדיה רטורטה פגו נגראלאדה טמפרניו
עבדיה רטורטה פגו נגראלאדה טמפרניו
לפני Negralada מגיע מ עלילה של Tempranillo, מגוון ענבים הספרדי האצילי ביותר. הגפנים נטועות בקרקעות חצץ עמוקות עם חול על פני השטח, ומייצרות יינות בעלי אופי טאני מובהק.לאחר גיל 24 חודשים בחביות עץ אלון צרפתי חדשות, היין פיתח כעת את מלוא הפוטנציאל שלו. בשלות מלאה שלה מגיע לקדמת הבמה עם שכבות של פירות תות ריחני, ליקריץ, עשבי תיבול ומינרלים עם טאנינים רכים, משיי על החיך.